xhunter Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Hej jag har GTA 4 på pc men när jag kör online och ska byta server så blir det svart och står loading... som det bruker men det händer inget mer. Jag har typ väntat 10 min fortfarende inget. samma fel uppstår om jag speler offline och ska load:a ett nytt spel. och en sak till när jag ska stänga av ´GTA måste jag göra det med aktivitetshanteraren för annars hänger det sig. vad är det för fel ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Hej jag har GTA 4 på pc men när jag kör online och ska byta server så blir det svart och står loading... som det bruker men det händer inget mer. Jag har typ väntat 10 min fortfarende inget. samma fel uppstår om jag speler offline och ska load:a ett nytt spel. och en sak till när jag ska stänga av ´GTA måste jag göra det med aktivitetshanteraren för annars hänger det sig. vad är det för fel ??? 1. Din brandvägg hindrar GTA ifrån att connecta. Antingen din brandvägg i din router eller din brandvägg i din dator. Då måste tillåta Gta att ansluta plus öppna vissa portar för att det ska funka. 2. Vad har din dator för spec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xhunter Skrivet 2 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 vad då spec? brandväggarna har jag testat men det är det inte. vilka portar skulle de va i så fall`? men felet uppstår ju även ofline så de borde inte va routern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 vad då spec? brandväggarna har jag testat men det är det inte. vilka portar skulle de va i så fall`? men felet uppstår ju även ofline så de borde inte va routern Vad har du i din dator, Specefikationer. T.ex minne, processor och Grafikkort. Även OS och vilken Version av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xhunter Skrivet 2 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 (redigerad) jaha 3gb ram , AMD 64 prosseor 4000+ 2.6GHz , GeFORCE 8500GT 256mb 450MHz grafikkort. och ett 32bit vista basic oprativsystem. verson av spelet vet jag inte. Redigerad 2 oktober, 2009 av xhunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xhunter Skrivet 16 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 HALLÅ är det någon som har en aning ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts