Renard Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Jättepinsam fråga men så här är det, jag har alltid haft papperskorgen direkt på skrivbordet för att lätt kunna slänga filer och tömma. Men nu hittar jag den inte någonstans! Var finns den? Redigerad 1 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Jättepinsam fråga men så här är det, jag har alltid haft papperskorgen direkt på skrivbordet för att lätt kunna slänga filer och tömma. Men nu hittar jag den inte någonstans! Var finns den? Vista? Google 3 sekunder start >> control panel >> appearance and personalization >> personalization >> in the side panel over there (the blue & green part) under task... select change desktop icons. >> then check recycle bin and then just hit ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Jag har XP! Finns den i "Den här datorn"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 http://support.microsoft.com/kb/810869 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts