Sniper Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 God eftermiddag! Det råkar vara så att mappen "Den här Datorn" tar en minut eller två att ladda; och sorteringen på hårddiskarna/mapparna reset:as. Varför är det så? Det var helt normalt igår (laddade direkt på 1-2 sek). Hur löser jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Problemet löste sig själv... det var pga att en MP3 var inkopplad i USBn (inte för att jag förstår varför det hade en effekt på "Den här datorn"... men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Det har att göra med att din Mp3 ska visas när du öppnar den här datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Aha, tack! Nu vet jag det till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts