SimonJ Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Hejsan! Idag när jag tittade inkorgen på min e-post så ser jag att jag har fått två mail från youtube, två av mina videos har tagits bort på grund av copyright problem och sånt, och när jag skulle logga in på kontot så händer det här!! http://pici.se/pictures/dZvyokugz.jpg Jag var registrerad sedan i maj 2007 och hade ganska mycket views på dom flesta videos jag la ut, och även 41 subscribers och mycket mer... ÄR ALLT DET HÄR BORTA NU?!! Förlåt men vad ska jag göra? Om jag skaffar ett nytt konto har jag ju inga subscribers, vänner eller videos kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) Det verkar som du redan vet vad som gäller, men jag kan väl jag hjälpa till - Bryt mot lagar, och få smisk på rumpan. Redigerad 28 september, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Det verkar som du redan vet vad som gäller, men jag kan väl jag hjälpa till - Bryt mot lagar, och få smisk på rumpan. Haha, sant. Men videoklippen som gjorde så mitt konto spärrades hade varit uppe i nästan 3 månader och jag fick inga varningar eller nåt som man brukar få... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Haha, sant. Men videoklippen som gjorde så mitt konto spärrades hade varit uppe i nästan 3 månader och jag fick inga varningar eller nåt som man brukar få... Får man fråga vad för videos det handlade om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Får man fråga vad för videos det handlade om? Klipp från filmer, och det är väl jag verkligen inte den första med att ladda upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) Youtube är patetiska, giriga låtsaspoliser. Du får nog skaffa ett nytt konto är jag rädd Redigerad 28 september, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 När vi är inne ändå på youtube snack. Är youtube segt för er alla andra? Ibland segar det som inne i helvete och ibland går det hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 När vi är inne ändå på youtube snack. Är youtube segt för er alla andra? Ibland segar det som inne i helvete och ibland går det hur bra som helst Finns redan en tråd om det... Click! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Det du skulle kunna göra är att maila, MEN detta kan då ta ett tag/ ett antal mail. Youtube är kände för att vara röv hål och INTE svara på mail. Du kan begära en prövning eller begära att kontot låses upp så du kan ta bort eventuellt dåligt matreial. Åtminstone få en förklaring för varför ditt konton stängdes av utan varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Det du skulle kunna göra är att maila, MEN detta kan då ta ett tag/ ett antal mail. Youtube är kände för att vara röv hål och INTE svara på mail. Du kan begära en prövning eller begära att kontot låses upp så du kan ta bort eventuellt dåligt matreial. Åtminstone få en förklaring för varför ditt konton stängdes av utan varning. + ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) ??? Sär skrivnings polisen slår till igen eh? Redigerad 28 september, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Sär skrivnings polisen slår till igen eh? http://img182.imageshack.us/img182/95/billoexplode1.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts