Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

State ska ni lämna blank, det är bara för USA och Kanada. I ZIP ska ni skriva ert postnummer.

---

VickeX: Jag skulle ha redeemat något om jag var du, för att de KOMMER att höja priserna men även (säger de iaf) hastigheten man får PTZ på... Alltså är det meningslöst att spara PTZ eftersom att de kommer att tappa i värde en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

State ska ni lämna blank, det är bara för USA och Kanada. I ZIP ska ni skriva ert postnummer.

---

VickeX: Jag skulle ha redeemat något om jag var du, för att de KOMMER att höja priserna men även (säger de iaf) hastigheten man får PTZ på... Alltså är det meningslöst att spara PTZ eftersom att de kommer att tappa i värde en hel del.

nej dom har själva på någon note på facebook skrivit att vi ska skriva vårat land grej i state :D kan leta efter de :D

Edit: LOCKERZ There is some confusion around what to enter into the "STATE" field for international countries. 1. If you have a STATE in your address, enter it there 2. If you do not, please look up your country code in the following link (http://www.theodora.com/country_digraphs.html) and enter it.

2. When redeeming, in the ‘STATE’ field, please enter ...your two character COUNTRY CODE. Your order will not go through without this field filled in.

de står överallt på facebook

på deras sida :P

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min gissning är att sidan kommer totalkollapsa, sen smyger den sig upp bra mycket senare och först då får folk igenom sina beställningar. Så var det ofta när DH-biljetterna släpptes förr i tiden. :D

Edit:

Facebook-update:

Despite best efforts it's 6:04 and we're trying to launch since 6pm. Like in September redemption too much refreshing giving us a false start. We'll keep trying.
Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min gissning är att sidan kommer totalkollapsa, sen smyger den sig upp bra mycket senare och först då får folk igenom sina beställningar. Så var det ofta när DH-biljetterna släpptes förr i tiden. :D

Edit:

Facebook-update:

Wow, DH-biljetterna förut ja, vilket jävla hazzle. :D

Kom in på 'electronics', allt är fresh out. Nu är den nere igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att man inte ska upp imorgon. :D

Edit: LOCKERZ We're pushing now and it will be live within next 2-3 minutes.

Synd bara att alla kommer börja spamma F5 igen nu så servern går ner igen, haha. De borde inte ha sagt det i förväg.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor