eminem33 Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 (redigerad) Vad ska man ha på STATE grejen? :S berätta snabbt, snälla! SE Edit: på state grejen är jag säker på att det är SE. men under ZIP code där ska jag som bor i karlstad ha 65227 ? right? eller ska jag bara skippa de och inte ha nått där? Redigerad 15 oktober, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 State ska ni lämna blank, det är bara för USA och Kanada. I ZIP ska ni skriva ert postnummer. --- VickeX: Jag skulle ha redeemat något om jag var du, för att de KOMMER att höja priserna men även (säger de iaf) hastigheten man får PTZ på... Alltså är det meningslöst att spara PTZ eftersom att de kommer att tappa i värde en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 (redigerad) State ska ni lämna blank, det är bara för USA och Kanada. I ZIP ska ni skriva ert postnummer. --- VickeX: Jag skulle ha redeemat något om jag var du, för att de KOMMER att höja priserna men även (säger de iaf) hastigheten man får PTZ på... Alltså är det meningslöst att spara PTZ eftersom att de kommer att tappa i värde en hel del. nej dom har själva på någon note på facebook skrivit att vi ska skriva vårat land grej i state kan leta efter de Edit: LOCKERZ There is some confusion around what to enter into the "STATE" field for international countries. 1. If you have a STATE in your address, enter it there 2. If you do not, please look up your country code in the following link (http://www.theodora.com/country_digraphs.html) and enter it. 2. When redeeming, in the ‘STATE’ field, please enter ...your two character COUNTRY CODE. Your order will not go through without this field filled in. de står överallt på facebook på deras sida Redigerad 15 oktober, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Åfan. Det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 mindre än en timme nu kvart kvar nu fan va kaos de kommer bli xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Och dääär gick sidan ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Och dääär gick sidan ner. Satan, jag som inte hann ändra mitt mobilnummer och state. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Och dääär gick sidan ner. /Yup. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Visst är den nere. Troligtvis enorm belastning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Visst är den nere. Troligtvis enorm belastning. Jepp, har dock kommit in någon gång men inget verkar ha förändrats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 (redigerad) Min gissning är att sidan kommer totalkollapsa, sen smyger den sig upp bra mycket senare och först då får folk igenom sina beställningar. Så var det ofta när DH-biljetterna släpptes förr i tiden. Edit: Facebook-update: Despite best efforts it's 6:04 and we're trying to launch since 6pm. Like in September redemption too much refreshing giving us a false start. We'll keep trying. Redigerad 15 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Min gissning är att sidan kommer totalkollapsa, sen smyger den sig upp bra mycket senare och först då får folk igenom sina beställningar. Så var det ofta när DH-biljetterna släpptes förr i tiden. Edit: Facebook-update: Wow, DH-biljetterna förut ja, vilket jävla hazzle. Kom in på 'electronics', allt är fresh out. Nu är den nere igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 "Adding more servers and banning more than 2000 bad refreshers in past 10 minutes. Next update in 8 minutes." Nån som blivit bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 (redigerad) epic fail på detta xD sitter uppe till 01:10 Edit: facebook update : LOCKERZ No news except that we're making progress on more capacity. Prizes will not be loaded til we get that capacity within next ten minutes hopefully. Redigerad 15 oktober, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Oj oj oj. Snacka om att kaffemaskinen får gå varm imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 (redigerad) Skönt att man inte ska upp imorgon. Edit: LOCKERZ We're pushing now and it will be live within next 2-3 minutes. Synd bara att alla kommer börja spamma F5 igen nu så servern går ner igen, haha. De borde inte ha sagt det i förväg. Redigerad 15 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 facebookupdate : LOCKERZ We're pushing now and it will be live within next 2-3 minutes. de e UPP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Nu är produkter uppe, kul att den gick ner för mig när jag ska hämta skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Nu är produkter uppe, kul att den gick ner för mig när jag ska hämta skiten. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Jag tror att allt är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts