Siana Skrivet 11 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Oj jäklar Är det något speciellt du sparar till ? Nja, från början var det Macbook men jag tror inte att man kan lyckas få något elektroniskt från redemptions längre, Lockerz har helt enkelt för många medlemmar. Det enda som är hyfsat lätt att få är kläder mm och PayPal-pengar. Antingen satsar jag på något sådant, eller så väntar jag tills SHOP blir internationellt och plockar något därifrån. Ett spel kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Bumpar för att meddela alla om att det för tillfället är trippla poäng på allt. Jag har fortfarande 35 filmer kvar att kolla på och jag är redan uppe i 6500PTZ. Dessutom är det en superbillig redemption på G snart. Visserligen tror jag inte att jag kommer få något från den, men däremot öppnar SHOP för lite fler länder snart, och jag håller tummarna för att Sverige är ett av dem. Jag har nog med PTZ för att få t e x ett gratis spel till PS3, eller en gratis handkontroll. Fast jag kommer nog satsa på kläder faktiskt, jag har PTZ så jag kan köpa 7-8 tröjor om jag skulle vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Fattar inte shopen, kostar spelen pengar där? Får man 300 ptz för att köpa eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Fattar inte shopen, kostar spelen pengar där? Får man 300 ptz för att köpa eller vadå? Du kan köpa för pengar, men använda PTZ för att få rabatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Ha. Jag kan inte ens besöka lockerz. får inte ens fram inloggningssidan. Vet inte vad det är för fel ärligt talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Hur länge är det trippla poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 (redigerad) Hur länge är det trippla poäng? Läs hallway gosse. De varar till den 18:e, så som jag har förstått det varar det fram tills midnatt (en minut till den 19:e). Redigerad 16 juni, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Har inte hängt med nu på senaste tiden reggade mig precis när det började och blev z-lister rätt snabbt. Provade då och "beställa" ett iphone skydd som kom och jag behövde inte betala något Loggade in nu och det har kommit en massa filmer och allt man kan titta på men om jag förstår rätt så kan man alltså inte köpa något enbart med sina poäng men man kan köpa rabatt liksom? och så verkar det som om man nu måste betala för frakt? Nån som har hängt med och vet lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Har inte hängt med nu på senaste tiden reggade mig precis när det började och blev z-lister rätt snabbt. Provade då och "beställa" ett iphone skydd som kom och jag behövde inte betala något Loggade in nu och det har kommit en massa filmer och allt man kan titta på men om jag förstår rätt så kan man alltså inte köpa något enbart med sina poäng men man kan köpa rabatt liksom? och så verkar det som om man nu måste betala för frakt? Nån som har hängt med och vet lite Det är Shop du tänker på. Den är, precis som namnet antyder, en Shop. Du använder PTZ för att få schyssta rabatter men du får betala lite också. Sedan finns det även auktioner med priser du kan få utan att betala något, men de kostar väldigt många PTZ så då får du se väldigt många filmer. Redemptions finns fortfarande men det är i princip helt omöjligt att få något ifrån dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts