Siana Skrivet 15 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Spring fling redemption var nyss. När jag kom in var det mesta redan slut, förutom de tråkigaste och dyraste grejerna. Inte mig emot, jag föredrar ändå att redeema när jag är över 3k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Spring fling redemption var nyss. När jag kom in var det mesta redan slut, förutom de tråkigaste och dyraste grejerna. Inte mig emot, jag föredrar ändå att redeema när jag är över 3k. Vad är det som tar slut först ? Är det dom billiga spelen eller dom mer dyra saker som Macbook, iPod m.m ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Jag skulle säga att de tar slut ungefär samtidigt. Spel är populära för de som har 500-1000PTZ och över 1000PTZ så plockar folk Wii, PSP mm. Det är svårt att säga vad som tar slut först, däremot det som tar slut SIST är vissa alldeles för dyra DVD-filmer, de flesta Lockerz-grejer d v s muggar, skins, handdukar osv. Snowboards var även kvar rätt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 (redigerad) Jag har runt 800 Ptz nu, 5ts invitade.. Redigerad 16 april, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Skickade en nyss Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 (redigerad) lockerz.com/shop Redigerad 16 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 (redigerad) Vad är shopen till för? Handlar man fortfarande med ptz? Ska de sluta med redemptions? Redigerad 16 april, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Shop är det legendariska 24/7-lagret, fast om ens PTZ inte räcker till sakerna så kan man lägga till pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Jag är nu stolt ägare av en LAB-hoodie. Rätt snygg faktiskt! Framsidan: http://img517.imageshack.us/img517/8792/hd2copy.jpg Baksidan: http://img441.imageshack.us/img441/3971/hd1g.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Jag är nu stolt ägare av en LAB-hoodie. Rätt snygg faktiskt! Framsidan: Bild Baksidan: Bild Hm.. Inte illa.. Bättre än Z-list tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Är det bara jag som har problem med att komma in på Lockerz för tillfället eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 U.S Shop är öppen för Z-list members i U.S .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Ingen som har en invite att ge bort? Kan byta en Lockerz-invite mot en Google Wave, om någon vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 (redigerad) Ingen som har en invite att ge bort? Kan byta en Lockerz-invite mot en Google Wave, om någon vill? Jag kan skicka en gratis. Pm:a email Redigerad 6 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Lite besviken på Shop. Man behöver ca 32000 poäng för att få en xbox360 gratis. Det enda jag kan tänka mig köpa därifrån är hörlurar som går på ~120-130 kr. Finns dock likadana hörlurar för 200 kr här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2010 Äsch, det är väl ganska logiskt att priserna skulle flyga i taket i och med att de är tillgängliga hela tiden. De skulle ju aldrig gå runt med lägre priser. Redemptions kommer vara kvar för de snåla, men shop är just som namnet säger en shop. Den är grym om man genuint ändå tänkt handla lite på internet eftersom det går att få rätt schyssta rabatter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2010 Äsch, det är väl ganska logiskt att priserna skulle flyga i taket i och med att de är tillgängliga hela tiden. De skulle ju aldrig gå runt med lägre priser. Redemptions kommer vara kvar för de snåla, men shop är just som namnet säger en shop. Den är grym om man genuint ändå tänkt handla lite på internet eftersom det går att få rätt schyssta rabatter. 1. Japp det är klart det gör det när man ändå kan använda ptz till att få rabatt samt att det som du säger är en shop. 2. Skönt att redemptions är kvar. För jag kommer aldrig komma upp i några enorma summor med mina ptz känner jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2010 Siana, ungeför hur mycket PTZ har du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Siana, ungeför hur mycket PTZ har du nu? Runt 3700. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Runt 3700. Oj jäklar Är det något speciellt du sparar till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts