Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spring fling redemption var nyss. När jag kom in var det mesta redan slut, förutom de tråkigaste och dyraste grejerna. Inte mig emot, jag föredrar ändå att redeema när jag är över 3k.

Vad är det som tar slut först ? Är det dom billiga spelen eller dom mer dyra saker som Macbook, iPod m.m ? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle säga att de tar slut ungefär samtidigt. Spel är populära för de som har 500-1000PTZ och över 1000PTZ så plockar folk Wii, PSP mm. Det är svårt att säga vad som tar slut först, däremot det som tar slut SIST är vissa alldeles för dyra DVD-filmer, de flesta Lockerz-grejer d v s muggar, skins, handdukar osv. Snowboards var även kvar rätt länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Äsch, det är väl ganska logiskt att priserna skulle flyga i taket i och med att de är tillgängliga hela tiden. De skulle ju aldrig gå runt med lägre priser.

Redemptions kommer vara kvar för de snåla, men shop är just som namnet säger en shop. Den är grym om man genuint ändå tänkt handla lite på internet eftersom det går att få rätt schyssta rabatter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, det är väl ganska logiskt att priserna skulle flyga i taket i och med att de är tillgängliga hela tiden. De skulle ju aldrig gå runt med lägre priser.

Redemptions kommer vara kvar för de snåla, men shop är just som namnet säger en shop. Den är grym om man genuint ändå tänkt handla lite på internet eftersom det går att få rätt schyssta rabatter.

1. Japp det är klart det gör det när man ändå kan använda ptz till att få rabatt samt att det som du säger är en shop.

2. Skönt att redemptions är kvar. För jag kommer aldrig komma upp i några enorma summor med mina ptz känner jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor