Siana Skrivet 27 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Pma mail om ni vill ha invite Jag kan skicka dig en lista med typ 50 mailadresser om du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Jag kan skicka dig en lista med typ 50 mailadresser om du vill ha. Eller mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Eller mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Skickade till Plaisir. Psst, Plaisir, börja nerifrån och gå uppåt, för jag har redan skickat en tidigare lista till Sikorka. Ett tips till alla som inte kan se filmerna på PLAY: Ändra er DNS i nätverkinställningarna. Önskad DNS-server: 208.67.220.220 Alternativ DNS-server: 208.67.222.222 Då kan ni se de flesta filmerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Skickade till Plaisir. Psst, Plaisir, börja nerifrån och gå uppåt, för jag har redan skickat en tidigare lista till Sikorka. Ett tips till alla som inte kan se filmerna på PLAY: Ändra er DNS i nätverkinställningarna. Önskad DNS-server: 208.67.220.220 Alternativ DNS-server: 208.67.222.222 Då kan ni se de flesta filmerna! Man får tacka Började dock uppifrån eftersom att jag inte hade sett det här. Får köra nerifrån imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Det känns som att March redemption lär ske ikväll. Fasen vad otur jag har isåfall - Öppet hus på skolan med obligatorisk närvaro. Får campa Lockerz med min iPhone. Redigerad 30 mars, 2010 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Dubbelpost med flit. SATT INNE PÅ SAMMA MINUT SOM DE ÖPPNADE. SKREV IN ALLT PÅ PSP. FRESH OUT DIREKT NÄR JAG VAR KLAR, GICK SKITFORT ÄNDÅ. FAN. Allt tog slut på runt 10 minuter. Jag hann inte med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Mjo, det gick jättefort. Finns bara skräpiga DVD-skivor kvar. Jag undrar hur fanken de ska kunna ha en 24/7 shop igång i framtiden. Nåväl, jag hade inte råd med nåt intressant ändå, nästa redemption bör jag ha runt 2000PTZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Varför är filmerna så sjukt dyra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Mjo, det gick jättefort. Finns bara skräpiga DVD-skivor kvar. Jag undrar hur fanken de ska kunna ha en 24/7 shop igång i framtiden. Nåväl, jag hade inte råd med nåt intressant ändå, nästa redemption bör jag ha runt 2000PTZ. Well. När det är 24/7 kommer det ju inte vara en anstormning av medlemmar som ska redeema som det är nu. Nu kommer ju alla på en o samma gång. Själv har jag 390PTZ på enbart inloggning och dailies... Längtar efter bredband så man kan se filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Är fortfarande sur eftersom att jag bokstavligen campade hemsidan sekunden de öppnade. PSP var bland de första sakerna på att ta slut faktiskt, Ratchet-bundeln alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Well. När det är 24/7 kommer det ju inte vara en anstormning av medlemmar som ska redeema som det är nu. Nu kommer ju alla på en o samma gång. Själv har jag 390PTZ på enbart inloggning och dailies... Längtar efter bredband så man kan se filmer Sekunden från att 24/7 öppnar kommer det vara samma anstormning. Med tanke på hur fort lagret tar slut nu måste de ha ett GIGANTISKT lager om det ska klara den anstormningen i säkert ett par dagar innan allas PTZ är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Har invitat mig själv 20 gånger, fick T-shirten + 25$ paypal pengar som jag fick på redemption. De fick alltså inte reda på att jag fuska =). Efter att ha invitat mig själv 20 gånger så fixade jag ca 10 riktiga.. de kanske bara kollade igen dem? Ett tips är att ladda hem hotspot shield och sedan ändra IP med programmet efter varje gång du registrerat ett nytt fake konto. Använde dessutom spambox.us . Har ni över 400 ptz så bör ni skita i detta eftersom det inte skulle vara roligt o bli bannad . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Sekunden från att 24/7 öppnar kommer det vara samma anstormning. Med tanke på hur fort lagret tar slut nu måste de ha ett GIGANTISKT lager om det ska klara den anstormningen i säkert ett par dagar innan allas PTZ är slut. Jo men de behöver ju inte klara av anstormningen i början. De har ju ingenstans sagt något om att alla priser ska finnas HELA tiden. De tar slut o sen fyller de på allt eftersom och iom att folks poäng tar slut kommer lagret att fyllas mer o mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Jo men de behöver ju inte klara av anstormningen i början. De har ju ingenstans sagt något om att alla priser ska finnas HELA tiden. De tar slut o sen fyller de på allt eftersom och iom att folks poäng tar slut kommer lagret att fyllas mer o mer Det är ju att priser ska finnas HELA tiden som är hela poängen med 24/7 shop. Annars är det ju exakt samma sak som nu, att lagret fylls på då och då. Jag förstår vad du menar, men med tanke på att hela deras lager tar slut på 1-3 minuter (och det är ändå utan hela USA + alla som missar redemption för de inte vet när den är) så lär det dröja ett bra jävla tag innan alla har slut på PTZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Det är ju att priser ska finnas HELA tiden som är hela poängen med 24/7 shop. Annars är det ju exakt samma sak som nu, att lagret fylls på då och då. Jag förstår vad du menar, men med tanke på att hela deras lager tar slut på 1-3 minuter (och det är ändå utan hela USA + alla som missar redemption för de inte vet när den är) så lär det dröja ett bra jävla tag innan alla har slut på PTZ. fast jag tror bestämt att de har tänkt ut något bra system för det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 fast jag tror bestämt att de har tänkt ut något bra system för det där. Förmodligen. Min gissning är ännu högre priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2010 Har lyckas samla ihop 150 Ptz under tiden det varit dubbel ptz. Siana, har du några emailadresser jag kan bjuda in? (Har inte ännu nått upp till z-list.) Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Kan gärna bli Invitad för att se hur det är Simeh@live.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Kan gärna bli Invitad för att se hur det är Simeh@live.se Skickade en nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts