Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skickade till Plaisir. Psst, Plaisir, börja nerifrån och gå uppåt, för jag har redan skickat en tidigare lista till Sikorka.

Ett tips till alla som inte kan se filmerna på PLAY:

Ändra er DNS i nätverkinställningarna.

Önskad DNS-server: 208.67.220.220

Alternativ DNS-server: 208.67.222.222

Då kan ni se de flesta filmerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skickade till Plaisir. Psst, Plaisir, börja nerifrån och gå uppåt, för jag har redan skickat en tidigare lista till Sikorka.

Ett tips till alla som inte kan se filmerna på PLAY:

Ändra er DNS i nätverkinställningarna.

Önskad DNS-server: 208.67.220.220

Alternativ DNS-server: 208.67.222.222

Då kan ni se de flesta filmerna!

Man får tacka :(

Började dock uppifrån eftersom att jag inte hade sett det här. Får köra nerifrån imorn :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, det gick jättefort. Finns bara skräpiga DVD-skivor kvar. Jag undrar hur fanken de ska kunna ha en 24/7 shop igång i framtiden.

Nåväl, jag hade inte råd med nåt intressant ändå, nästa redemption bör jag ha runt 2000PTZ.

Well. När det är 24/7 kommer det ju inte vara en anstormning av medlemmar som ska redeema som det är nu. Nu kommer ju alla på en o samma gång.

Själv har jag 390PTZ på enbart inloggning och dailies... Längtar efter bredband så man kan se filmer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well. När det är 24/7 kommer det ju inte vara en anstormning av medlemmar som ska redeema som det är nu. Nu kommer ju alla på en o samma gång.

Själv har jag 390PTZ på enbart inloggning och dailies... Längtar efter bredband så man kan se filmer :P

Sekunden från att 24/7 öppnar kommer det vara samma anstormning. Med tanke på hur fort lagret tar slut nu måste de ha ett GIGANTISKT lager om det ska klara den anstormningen i säkert ett par dagar innan allas PTZ är slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har invitat mig själv 20 gånger, fick T-shirten + 25$ paypal pengar som jag fick på redemption. De fick alltså inte reda på att jag fuska =).

Efter att ha invitat mig själv 20 gånger så fixade jag ca 10 riktiga.. de kanske bara kollade igen dem?

Ett tips är att ladda hem hotspot shield och sedan ändra IP med programmet efter varje gång du registrerat ett nytt fake konto. Använde dessutom spambox.us . Har ni över 400 ptz så bör ni skita i detta eftersom det inte skulle vara roligt o bli bannad :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sekunden från att 24/7 öppnar kommer det vara samma anstormning. Med tanke på hur fort lagret tar slut nu måste de ha ett GIGANTISKT lager om det ska klara den anstormningen i säkert ett par dagar innan allas PTZ är slut.

Jo men de behöver ju inte klara av anstormningen i början. De har ju ingenstans sagt något om att alla priser ska finnas HELA tiden. De tar slut o sen fyller de på allt eftersom och iom att folks poäng tar slut kommer lagret att fyllas mer o mer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men de behöver ju inte klara av anstormningen i början. De har ju ingenstans sagt något om att alla priser ska finnas HELA tiden. De tar slut o sen fyller de på allt eftersom och iom att folks poäng tar slut kommer lagret att fyllas mer o mer :whistling:

Det är ju att priser ska finnas HELA tiden som är hela poängen med 24/7 shop. Annars är det ju exakt samma sak som nu, att lagret fylls på då och då. Jag förstår vad du menar, men med tanke på att hela deras lager tar slut på 1-3 minuter (och det är ändå utan hela USA + alla som missar redemption för de inte vet när den är) så lär det dröja ett bra jävla tag innan alla har slut på PTZ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju att priser ska finnas HELA tiden som är hela poängen med 24/7 shop. Annars är det ju exakt samma sak som nu, att lagret fylls på då och då. Jag förstår vad du menar, men med tanke på att hela deras lager tar slut på 1-3 minuter (och det är ändå utan hela USA + alla som missar redemption för de inte vet när den är) så lär det dröja ett bra jävla tag innan alla har slut på PTZ.

fast jag tror bestämt att de har tänkt ut något bra system för det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...