Skotten_31 Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 O jag har inte varit medlem mer än i alla fall 2 månader så det är inte så bråttom Jaha, ok Själv var jag nära på att redeema ett ps3, fast det blev freshed out precis när jag skrivit in all info och tryckt på redeem. När jag uppdaterade sidan fanns inget kvar utom deras wallpaper och paypal 25$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Jaha, ok Själv var jag nära på att redeema ett ps3, fast det blev freshed out precis när jag skrivit in all info och tryckt på redeem. När jag uppdaterade sidan fanns inget kvar utom deras wallpaper och paypal 25$ Typiskt då. Jag hann logga ut o klicka runt lite på annat och såg att PS3 frotfarande fanns kvar. Hade önskat att wii:t fanns kvar. Vad är det för uppgifter som ska fyllas i när man redeemar något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Alltså helvete. Klart att de lägger redemption på en fredagskväll när man är ute med polarna, såklart. fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Skickade en lista till Adrian G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Jag har fortfarande typ tio kvar till Z-list, sjukt mycket 20 pers kan vara ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Hur seriöst svarar ni på frågorna? Åå andra sidan, vafan skulle jag skriva det till de som läser svaren på Lockerz för? http://piclair.com/data/3ey7j.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Nja, inte alltid. http://data.fuskbugg.se/skalman01/fart.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 'We will raise points levels by 4x' Betyder det att mina 756 ptz bara kommer vara värda 189 ptz ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 'We will raise points levels by 4x' Betyder det att mina 756 ptz bara kommer vara värda 189 ptz ? Nej, men om du ville köpa något för 500PTZ så kostar det nu 2000 (500*4)PTZ. Det kommer vara najs tbh, om europa vinner så kommer halva Lockerz användare vara borta, och många kommer inte ha råd med så bra grejer. M a o stor chans att få det man vill ha! Bara se igenom hela play innan redemption börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 (redigerad) http://pici.se/pictures/SaOfsDLDx.jpg Jag fick fram ordet Mega death noob när min kompis blev dödad av en kille på Cod MW2 som hade noobtube, pipe och såklart dangerclose. Redigerad 16 mars, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Nej, men om du ville köpa något för 500PTZ så kostar det nu 2000 (500*4)PTZ. Det kommer vara najs tbh, om europa vinner så kommer halva Lockerz användare vara borta, och många kommer inte ha råd med så bra grejer. M a o stor chans att få det man vill ha! Bara se igenom hela play innan redemption börjar. Vadå om Europa vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Vadå om Europa vinner? March radness... Läs hallway hörru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 March radness... Läs hallway hörru. Det är inte Europa i ett lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Jaja, internationella laget då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 (redigerad) Om nu Team International vinner, får vi någon hint om när redemptionen börjar även om den är exklusiv för oss? Jättejobbigt när dom kör på helgkvällar när man är ute och röjer, då har man ju ingen koll på datorn alls. Vore bra med en hint så att man vet i förväg att man ska sitta vid datorn runt den perioden. Redigerad 17 mars, 2010 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Lockerz = Dipshit som man bara slösar ork på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Lockerz = Dipshit som man bara slösar ork på. Säg det till min PS3a, mina iPhoneskins, min t-shirt och min hoodie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Säg det till min PS3a, mina iPhoneskins, min t-shirt och min hoodie. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Jag kommer ju inte få nåt av värde nu när poängnivån höjs så mycket. Va ju så glad över att jag hade tillräckligt för att kunna få nåt nu och helt plötsligt är man under gränsen för TV-spelen t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Jag har strax över 1200 poäng, tittar på Play så ofta jag kan, men det buggar oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snewz Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Pma mail om ni vill ha invite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts