Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaha, ok :D

Själv var jag nära på att redeema ett ps3, fast det blev freshed out precis när jag skrivit in all info och tryckt på redeem.

När jag uppdaterade sidan fanns inget kvar utom deras wallpaper och paypal 25$ :)

Typiskt då. Jag hann logga ut o klicka runt lite på annat och såg att PS3 frotfarande fanns kvar. Hade önskat att wii:t fanns kvar.

Vad är det för uppgifter som ska fyllas i när man redeemar något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
'We will raise points levels by 4x' Betyder det att mina 756 ptz bara kommer vara värda 189 ptz ? ;)

Nej, men om du ville köpa något för 500PTZ så kostar det nu 2000 (500*4)PTZ.

Det kommer vara najs tbh, om europa vinner så kommer halva Lockerz användare vara borta, och många kommer inte ha råd med så bra grejer. M a o stor chans att få det man vill ha! Bara se igenom hela play innan redemption börjar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men om du ville köpa något för 500PTZ så kostar det nu 2000 (500*4)PTZ.

Det kommer vara najs tbh, om europa vinner så kommer halva Lockerz användare vara borta, och många kommer inte ha råd med så bra grejer. M a o stor chans att få det man vill ha! Bara se igenom hela play innan redemption börjar.

Vadå om Europa vinner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om nu Team International vinner, får vi någon hint om när redemptionen börjar även om den är exklusiv för oss?

Jättejobbigt när dom kör på helgkvällar när man är ute och röjer, då har man ju ingen koll på datorn alls.

Vore bra med en hint så att man vet i förväg att man ska sitta vid datorn runt den perioden.

Redigerad av redoid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg det till min PS3a, mina iPhoneskins, min t-shirt och min hoodie.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Jag kommer ju inte få nåt av värde nu när poängnivån höjs så mycket. Va ju så glad över att jag hade tillräckligt för att kunna få nåt nu och helt plötsligt är man under gränsen för TV-spelen t.o.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor