iweX Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 För mig funkar klippen. Dock så är uppdateringen av ptz kass. Får bara varannan gång även om det står att jag ska få/har fått. Jag får för varje klipp jag tittar på, dum ide imo.. Går ju sjukt segt, men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Afaik är PSP exakt som PS3, d v s regionsfria spel men inte filmer.Hade varit totalt grymt om någon kunde bekräfta det. Hade varit perfekt för mina behov. Bekräftas. Däremot måste man tänka på att om du vill spela multiplayer med en kompis som har en annan region än din skiva är (oavsett varifrån själva konsolen är) kommer det inte funka. Skivorna måste ha samma serienummer. -- Jag skaffade konto när det begav sig men jag har inte tittat in alls sen dess. Funkar grejen? Hur mycket besvär skulle det behövas för att få ett PS3-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Bekräftas. Däremot måste man tänka på att om du vill spela multiplayer med en kompis som har en annan region än din skiva är (oavsett varifrån själva konsolen är) kommer det inte funka. Skivorna måste ha samma serienummer. -- Jag skaffade konto när det begav sig men jag har inte tittat in alls sen dess. Funkar grejen? Hur mycket besvär skulle det behövas för att få ett PS3-spel? Ett PS3-spel ligger för tillfället på 100 PTZ så inloggning och dailies =4 sen får du se 43 filmer på play. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 (redigerad) Jag skaffade konto när det begav sig men jag har inte tittat in alls sen dess. Funkar grejen? Hur mycket besvär skulle det behövas för att få ett PS3-spel? Logga in och göra dailies ger dig 4 poäng. 100/4 = 25 dagar Sen gäller det att du lyckas redeema också. Edit: Självklart kan man ju kolla på videos också, men om man inte har lust att lägga ner så mycket tid så tar det 25 dagar. Redigerad 23 februari, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Ett PS3-spel ligger för tillfället på 100 PTZ så inloggning och dailies =4 sen får du se 43 filmer på play. Och vad går dailies ut på? Logga in och göra dailies ger dig 4 poäng. 100/4 = 25 dagar Sen gäller det att du lyckas redeema också. Och hur redeemar man och varför skulle sånt vara ett problem? -- Lolz, jag hade tydligen inte ens godtagit de invites jag fick, eller så gjorde jag det men att kontot är raderat. Invite, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 (redigerad) Och vad går dailies ut på? Och hur redeemar man och varför skulle sånt vara ett problem? -- Lolz, jag hade tydligen inte ens godtagit de invites jag fick, eller så gjorde jag det men att kontot är raderat. Invite, någon? Jag kan invitea. pma mail Dailies är frågor där man svarar (egentligen vad som helst men jag brukar skoja till det o svara ärligt) och får PTZ. Väldigt simpelt egentligen. Du kommer finna knappen längst ner till höger senare när du loggar in och då kommer du att förstå Redeem"ing" kan bli ett problem eftersom att de enbart har ett visst antal av varje (om jag förstått rätt) och därför kan saker och ting ta slut. Verkar dock inte vara några större problem med just spelen vad jag sett. Redigerad 23 februari, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Jag kan invitea. pma mail Dailies är frågor där man svarar (egentligen vad som helst men jag brukar skoja till det o svara ärligt) och får PTZ. Väldigt simpelt egentligen. Du kommer finna knappen längst ner till höger senare när du loggar in och då kommer du att förstå Redeem"ing" kan bli ett problem eftersom att de enbart har ett visst antal av varje (om jag förstått rätt) och därför kan saker och ting ta slut. Verkar dock inte vara några större problem med just spelen vad jag sett. Tack tack! Då vet jag. Får se hur länge jag orkar med det Är det nån här som fått nåt spektakulärt de längtat efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Tack tack! Då vet jag. Får se hur länge jag orkar med det Är det nån här som fått nåt spektakulärt de längtat efter? Ja Siana fick väl hem ett PS3 har jag för mig. Annars vet jag inte om det är någon som kommit upp i tillräckligt mycket poäng. Play släpptes ju nyss så att få mycket poäng har ju hängt lite på om man lyckats bjuda in många vänner eller åtminstone över 20 så man blir Z-lister. Själv hade jag inte mer än 70 PTZ senaste redeemen och om jag inte kommer upp i 200-250 den här gången så behåller jag helt enkelt poängen och samlar på mig till nåt riktigt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Hm, det där med dubbla PTZ låter ju trevligt men jag tänker inte spamma 20 kompisar för det. "Den som väntar på nåt gott" får vänta dubbelt så länge, helt enkelt. Hur är det med "general redemptions", hur ofta kommer de? Jag såg just Member Appreciation som går ut på att köpa sig till extrachanser. Okej, men om man inte är i så desperat behov av att casha in sina PTZ just när nästa våg kommer då? Hur kan man vara säker på att få vad man vill casha in? Har skaffat 10 PTZ på en kvart bara, btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Snart kollat alla klipp som ligger uppe, points Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Snart kollat alla klipp som ligger uppe, points Indeed! Lättförtjänta ptz gillar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Jag har bara kollat på ett klipp än så länge. Play är rätt överbelastat såhär i början eftersom att alla tittar på allt... Jag väntar lite istället. P g a hurpass upptagen jag varit med jobb mm de senaste veckorna så har jag missat att signa för member's redemption ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Jag kommer knappt in på Play-sidan så jag gör som Siana och väntar tills det lugnat ner sig litegrann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Hur mycket kostar det att få hem en Ipod Touch till Sverige? Hade tänkt ta en imorgon, skulle inte vara roligt o få hem en räkning på 500kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Hur mycket kostar det att få hem en Ipod Touch till Sverige? Hade tänkt ta en imorgon, skulle inte vara roligt o få hem en räkning på 500kr.. 0kr kostar det. Men lycka till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Idag gäller det! Hoppas verkligen att jag lyckas få tag på någonting den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Idag gäller det! Hoppas verkligen att jag lyckas få tag på någonting den här gången Mjo, mellan 12 och 17 (svensk tid) så sker det. Blir och kampa med F5 då, men man får ju bara välja en sak.. Wave 1 will be sometime between 6:00-7:00 p.m. Eastern Standard Time Wave 2 will be sometime between 8:00-9:00 p.m. Eastern Standard Time. Wave 3 will be sometime between 10:00-11:00 p.m. Eastern Standard Time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Mjo, mellan 12 och 17 (svensk tid) så sker det. Blir och kampa med F5 då, men man får ju bara välja en sak.. F5:ar du så blir du väll bannad (?). Var så förra Redemeption.. Du får F5:a var femte minut, eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Mjo, mellan 12 och 17 (svensk tid) så sker det. Blir och kampa med F5 då, men man får ju bara välja en sak.. Fuck, missade det. Då sitter jag på jobbet! Ah well, får försöka imorgon på general redeemption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Fuck, missade det. Då sitter jag på jobbet! Ah well, får försöka imorgon på general redeemption. Det har ju inte varit än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts