Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Konstigt, tullsatsen för TV-spelskonsoller är 0,3% - 5%, och så dyrt är ändå inte en 360. :mf_doof:

Ja, men momsen är ju 25%. Först lägger man på tullen, sedan momsen.

Edit,

Okej, jag har inte varit inne på min maillista på hur länge som helst. Den som först ber om den här får den, det är säkert en massa ogiltiga mailadresser men med lite tur så.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asch då. Jag kan ta en till sen när du får ihop.

Lyckats få ihop sex pers nu faktiskt och då har inte min ena bror registrerat sig än :mf_doof:

Edit:

Just det. Antar att ni alla har sett informationen som postades igår med sidan man kan gå in och kolla på priserna och deras "priser".

Reagerade på att Wii bara gick på 250ptz.

Allmänt rätt låga ptz på alla priser. Så det kanske kan bli något den här omgången :naughty: Eller så väntar man ett tag.

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men momsen är ju 25%. Först lägger man på tullen, sedan momsen.

Edit,

Okej, jag har inte varit inne på min maillista på hur länge som helst. Den som först ber om den här får den, det är säkert en massa ogiltiga mailadresser men med lite tur så.

Kan också ta en lista. 14 kvar till zlist :mf_doof:

Vill att dom ska få in PAL spel :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte höra hur det ser ut på PSP-fronten med regionskodning?

Ifall jag försöker på en (trots allt) så kommer jag ändå att flasha skiten ur den för att kunna lira emulator, men kommer jag att kunna spela vanliga svenska UMD-spel?

Filmerna skiter jag i ifall jag inte kan se, för som sagt så flashar jag den. Sen har jag ju en iPhone för sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade varit totalt grymt om någon kunde bekräfta det. Hade varit perfekt för mina behov.

Så är det. Har ägt ett spel från USA och det gick finfint att spela förutom när man ska lana med en polare (det fungerar ej om det är olika regioner på spelen).

Du vill inte köpa en psp för en billig peng istället :)

Siana och ni andra som ännu håller på med lockerz, händer det något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så är det. Har ägt ett spel från USA och det gick finfint att spela förutom när man ska lana med en polare (det fungerar ej om det är olika regioner på spelen).

Du vill inte köpa en psp för en billig peng istället :)

Siana och ni andra som ännu håller på med lockerz, händer det något?

Japs.

Based on your feedback, we're testing out a new redemption process this month. We are offering an additional three waves (“Member Appreciation Redemption”) as well as the general redemption for a total of four waves in order to give our members more chances and new ways to redeem.

On Feb. 18, members can sign up for the Member Appreciation Redemption.

Here's how it works:

The Member Appreciation Redemption will take place on Feb. 25 in three waves:

For 350 PTZ, you get up to three chances to redeem.

For 250 PTZ, you get up to two chances to redeem.

For 100 PTZ, you get one chance to redeem.

As soon as you sign up, your confirmation page will give you the redemption time(s).

By signing up, you'll gain access into an exclusive PTZ Place on Feb.25.

Taking part in our Member Appreciation Redemption does not guarantee a prize, but it does increase your chances.

If you don't want to participate, don't worry! We'll be having a general redemption soon after the Member Appreciation Redemption.

You may only redeem one prize in total in February.

We'll be posting the rules and FAQ soon so stay tuned.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor