RavenE Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 (redigerad) Funkar för mig. Vaf.. Funkar inte i Chrome, FF eller IE. ..Varken i OS X eller Windows. Redigerad 10 februari, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Nä, däremot har jag hört om en svensk som fick betala en knapp tusing för en Xbox 360. Konstigt, tullsatsen för TV-spelskonsoller är 0,3% - 5%, och så dyrt är ändå inte en 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Konstigt, tullsatsen för TV-spelskonsoller är 0,3% - 5%, och så dyrt är ändå inte en 360. Ja, men momsen är ju 25%. Först lägger man på tullen, sedan momsen. Edit, Okej, jag har inte varit inne på min maillista på hur länge som helst. Den som först ber om den här får den, det är säkert en massa ogiltiga mailadresser men med lite tur så. Redigerad 13 februari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Den som först ber om den här får den Gief! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Asch då. Jag kan ta en till sen när du får ihop. Lyckats få ihop sex pers nu faktiskt och då har inte min ena bror registrerat sig än Edit: Just det. Antar att ni alla har sett informationen som postades igår med sidan man kan gå in och kolla på priserna och deras "priser". Reagerade på att Wii bara gick på 250ptz. Allmänt rätt låga ptz på alla priser. Så det kanske kan bli något den här omgången Eller så väntar man ett tag. Redigerad 13 februari, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Ja, men momsen är ju 25%. Först lägger man på tullen, sedan momsen. Edit, Okej, jag har inte varit inne på min maillista på hur länge som helst. Den som först ber om den här får den, det är säkert en massa ogiltiga mailadresser men med lite tur så. Kan också ta en lista. 14 kvar till zlist Vill att dom ska få in PAL spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Grattis Korkski. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Tänkte höra hur det ser ut på PSP-fronten med regionskodning? Ifall jag försöker på en (trots allt) så kommer jag ändå att flasha skiten ur den för att kunna lira emulator, men kommer jag att kunna spela vanliga svenska UMD-spel? Filmerna skiter jag i ifall jag inte kan se, för som sagt så flashar jag den. Sen har jag ju en iPhone för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Afaik är PSP exakt som PS3, d v s regionsfria spel men inte filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Afaik är PSP exakt som PS3, d v s regionsfria spel men inte filmer. Hade varit totalt grymt om någon kunde bekräfta det. Hade varit perfekt för mina behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Hade varit totalt grymt om någon kunde bekräfta det. Hade varit perfekt för mina behov. Så är det. Har ägt ett spel från USA och det gick finfint att spela förutom när man ska lana med en polare (det fungerar ej om det är olika regioner på spelen). Du vill inte köpa en psp för en billig peng istället Siana och ni andra som ännu håller på med lockerz, händer det något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Jag försöker hellre få ett helt gratis från Lockerz än att köpa ett faktiskt. Har absolut ingen ekonomi, bara barnbidraget att leva på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Så är det. Har ägt ett spel från USA och det gick finfint att spela förutom när man ska lana med en polare (det fungerar ej om det är olika regioner på spelen). Du vill inte köpa en psp för en billig peng istället Siana och ni andra som ännu håller på med lockerz, händer det något? Japs. Based on your feedback, we're testing out a new redemption process this month. We are offering an additional three waves (“Member Appreciation Redemption”) as well as the general redemption for a total of four waves in order to give our members more chances and new ways to redeem. On Feb. 18, members can sign up for the Member Appreciation Redemption. Here's how it works: The Member Appreciation Redemption will take place on Feb. 25 in three waves: For 350 PTZ, you get up to three chances to redeem. For 250 PTZ, you get up to two chances to redeem. For 100 PTZ, you get one chance to redeem. As soon as you sign up, your confirmation page will give you the redemption time(s). By signing up, you'll gain access into an exclusive PTZ Place on Feb.25. Taking part in our Member Appreciation Redemption does not guarantee a prize, but it does increase your chances. If you don't want to participate, don't worry! We'll be having a general redemption soon after the Member Appreciation Redemption. You may only redeem one prize in total in February. We'll be posting the rules and FAQ soon so stay tuned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Hejhopp, nu ska jag hoppa på tåget också! Någon som kan bjuda in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Hejhopp, nu ska jag hoppa på tåget också! Någon som kan bjuda in? jag kan! skicka pm med email! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Usch då, måste man uppge riktigt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Usch då, måste man uppge riktigt namn? Det måste du ju ändå göra om du har turen att få något skickat till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Nu har de släppt Play, och jäklar vad det rullar in ptz för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Nu har de släppt Play, och jäklar vad det rullar in ptz för mig. Kan inte kolla klippen, funkar inte typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Kan inte kolla klippen, funkar inte typ. För mig funkar klippen. Dock så är uppdateringen av ptz kass. Får bara varannan gång även om det står att jag ska få/har fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts