Marquis Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Aldrig riktigt förstått vad man bör fylla i på "State/Province". Samtidigt som man inte vill lämna den tom vill man inte göra bort sig heller Är inte det orten som hör ihop med postkoden? Borde ju finnas med, kan man tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Är inte det orten som hör ihop med postkoden? Borde ju finnas med, kan man tycka. City = Ort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Är inte det orten som hör ihop med postkoden? Borde ju finnas med, kan man tycka. Snarare landskap, City är ju orten som hör ihop med postkoden. Antar att dom använder det i USA (state) men här används det inte, brukar lämna tomt (alternativt skriva Skane, ifall man måste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Förresten, WävjäveL, tänk på detta: And please remember to use standard English letters: "ë" should be "e", and "à" should be "a." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 (redigerad) Förresten, WävjäveL, tänk på detta: Oh, tack för påminnelsen! If you live in the United States, Brazil, Argentina, India, Austria, China, Germany, or Canada: Please put your state or province abbreviation in the state code field -- for example, British Columbia would be "BC" in the state field. If you live in any other country:Please use your country code in the state field. You can go to this address to locate your country code:Country Codes Så.. SE för sverige, ska man fylla i läns-bokstaven också? Z för Jämtland, till exempel? Redigerad 30 januari, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Lockerz redemption har just varit! Jag missade den! Allt som finns kvar är $25 dollar på PayPal och en massa bakgrunder, typ. Jag tror jag skippar PP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Lockerz redemption har just varit! Jag missade den! Allt som finns kvar är $25 dollar på PayPal och en massa bakgrunder, typ. Jag tror jag skippar PP. Err.... varför kommer inte jag åt någon redemptionsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Err.... varför kommer inte jag åt någon redemptionsida? http://ptzplace.lockerz.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 (redigerad) Wtf. Jag har uppdaterat ofta ikväll, och allt jag sett är den där splash-bilden. Wtf.. Jag kommer in på redemptsidan i Google Chrome, inte i Firefox. D: Speaking of Chrome. Det finns ett addon till Chrome som håller koll på redempt-sidan och säger till när något nytt händer där! https://chrome.google.com/extensions/detail...mpcfkledchckchk Redigerad 30 januari, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Nu vet jag inte om jag är för sent ute, men nu fungerar den inte i varken Opera, IE eller Firefox. Lönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 (redigerad) Nu vet jag inte om jag är för sent ute, men nu fungerar den inte i varken Opera, IE eller Firefox. Lönt! Splashbild i Chrome nu också, så redempt kanske är slut? Sjukt dåligt att det inte fungerade i FF under tiden redempt pågick. :rant: Redigerad 30 januari, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Nu vet jag inte om jag är för sent ute, men nu fungerar den inte i varken Opera, IE eller Firefox. Lönt! Redemption är över så de har gått tillbaka till splashbilden. Raven: Ännu en anledning att skaffa Chrome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Redemption är över så de har gått tillbaka till splashbilden. Raven: Ännu en anledning att skaffa Chrome. Haha, så fort jag får reda på att nästa redemption är på G så ska jag använda Chrome ända fram tills dess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Fan också, kollade in sidan vid 23 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Missade den också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag missade den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Siana, hade du några problem med tullen eller något med ditt PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Har dom bytt redeem-sida? Kommer inte in på http://ptzplace.lockerz.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Har dom bytt redeem-sida? Kommer inte in på http://ptzplace.lockerz.com/ Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Siana, hade du några problem med tullen eller något med ditt PS3? Nä, däremot har jag hört om en svensk som fick betala en knapp tusing för en Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts