Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var det för att du var Z-list eller board-grejen (det du fick en hoodie för) som du fick vara med på en lite mer exklusiv redemption?

Z-list. :)

Ang. regionskodning så har både Wii och Xbox det, mer eller mindre. Jag vet att vissa Xbox-spel inte är regionskodade så det kanske är samma med Wiit, men PS3an är den enda konsolen som är helt regionsfri när det gäller spel.

Edit: Justeja, skickar till Plaisir strax.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Z-list. ;)

Ang. regionskodning så har både Wii och Xbox det, mer eller mindre. Jag vet att vissa Xbox-spel inte är regionskodade så det kanske är samma med Wiit, men PS3an är den enda konsolen som är helt regionsfri när det gäller spel.

Edit: Justeja, skickar till Plaisir strax.

När jag läst på så har det verkat som att Wii är regionskodad på spelen, kanske är bättre att antingen vänta på ett "presentkort" eller kolla på något annat då :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Jag kan inte ens besöka redeem-sidan för att se hur många ptz som krävs för saker o ting.

Gnäll slut!

2. Redeem-sidan är som jag förstår det under ombyggnad och antagligen finns det inget att redeema - därför ligger inge provisoriskt uppe heller..

Själv behöver jag aldrig logga in mer än en gång faktiskt. ^_^

Kan det vara webbläsaren? Jag använder Chrome.

2. Nej, den är ombyggd. Detta är främst eftersom att alla gick in på sidan, bokmärkte sitt specifika pris och sedan F5-ade det vid redemption. På det här sättet blir det lite mer rättvist. Det finns många som har listat priserna, här till exempel: http://talkprizes.com/lockerz_discussion/1...prize_list.html

Såhär ser det ut för mig. Jag börjar anta att det har att göra med min morsas förbannade jävla idé om att hon ska ha kvar mobilt bredband trots att det går i ungefär samma hastighet som 56k!!!! Gaaah! :wub:

Jävlar i havet edit!:

Glömde ju tacka än en gång för lasten med adresser. Fått ihop 3 såhär långt. O nu tänkte jag kolla om någon av dessa var en hotmail.

Resultat: Alla tre är hotmail (hotmail.com samt live.co.uk) så det är inget problem med såna adresser med andra ord utan snarare så att lockerz har krångel med att få ut alla invites. Synd :wub:

Men iaf. 3 invites accepterade. Ska tjata lite på familjen också så är vi uppe i lite mer PTZ (för tillfället hela 58) woot woot! JAO!

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor