Adrian G Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jag har en ny last som jag kan skicka till nästa person som postar. Är ju inte nästa nu, men jag ställer mig gärna i kö om det är så att du har mer att dela med dig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jag tar gärna emot en invite av någon! Gief! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jag tar gärna emot en invite av någon! Gief! Skicka ett pm med din mail då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 (redigerad) Okej, nu ska jag vara noob. Hur får man poäng? Hur redeemar man saker? Jag tar mig inte in på den sidan ju? Nevermind, fattar nu Redigerad 26 januari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Om det är någon som sitter på 200 PTZ sen och ändå inte tänkt att beställa något för mer än ca 50PTZ så hör gärna av sig till mig Lite av en long shot men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 (redigerad) Var det för att du var Z-list eller board-grejen (det du fick en hoodie för) som du fick vara med på en lite mer exklusiv redemption? Z-list. Ang. regionskodning så har både Wii och Xbox det, mer eller mindre. Jag vet att vissa Xbox-spel inte är regionskodade så det kanske är samma med Wiit, men PS3an är den enda konsolen som är helt regionsfri när det gäller spel. Edit: Justeja, skickar till Plaisir strax. Redigerad 27 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Z-list. Ang. regionskodning så har både Wii och Xbox det, mer eller mindre. Jag vet att vissa Xbox-spel inte är regionskodade så det kanske är samma med Wiit, men PS3an är den enda konsolen som är helt regionsfri när det gäller spel. Edit: Justeja, skickar till Plaisir strax. När jag läst på så har det verkat som att Wii är regionskodad på spelen, kanske är bättre att antingen vänta på ett "presentkort" eller kolla på något annat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Tack än en gång Siana Och YES! Min första inbjudna gäst som fått inbjudan och gått med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Man kan ju alltid chippa wii:t och på så vis kunna spela svenska spel (om jag förstog det rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Nu har inte jag hängt med här, det blir en redemption i Januari va? Och om någon sitter på ett lass med folk som vill bli inbjudna så tar jag gärna några mailadresser och bjuder in dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Nu har inte jag hängt med här, det blir en redemption i Januari va? Och om någon sitter på ett lass med folk som vill bli inbjudna så tar jag gärna några mailadresser och bjuder in dom Det blir en denna vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 (redigerad) Det blir en denna vecka! Oj, tack för infon! Får hålla stor utkik på PTZ place nu Redigerad 27 januari, 2010 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 (redigerad) 2. Jag kan inte ens besöka redeem-sidan för att se hur många ptz som krävs för saker o ting. Gnäll slut! 2. Redeem-sidan är som jag förstår det under ombyggnad och antagligen finns det inget att redeema - därför ligger inge provisoriskt uppe heller.. Själv behöver jag aldrig logga in mer än en gång faktiskt. Kan det vara webbläsaren? Jag använder Chrome. 2. Nej, den är ombyggd. Detta är främst eftersom att alla gick in på sidan, bokmärkte sitt specifika pris och sedan F5-ade det vid redemption. På det här sättet blir det lite mer rättvist. Det finns många som har listat priserna, här till exempel: http://talkprizes.com/lockerz_discussion/1...prize_list.html Såhär ser det ut för mig. Jag börjar anta att det har att göra med min morsas förbannade jävla idé om att hon ska ha kvar mobilt bredband trots att det går i ungefär samma hastighet som 56k!!!! Gaaah! http://pici.se/pictures/lGnDCnKLA.jpg Jävlar i havet edit!: Glömde ju tacka än en gång för lasten med adresser. Fått ihop 3 såhär långt. O nu tänkte jag kolla om någon av dessa var en hotmail. Resultat: Alla tre är hotmail (hotmail.com samt live.co.uk) så det är inget problem med såna adresser med andra ord utan snarare så att lockerz har krångel med att få ut alla invites. Synd Men iaf. 3 invites accepterade. Ska tjata lite på familjen också så är vi uppe i lite mer PTZ (för tillfället hela 58) woot woot! JAO! Redigerad 29 januari, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Såhär ser det ut för mig. Jag börjar anta att det har att göra med min morsas förbannade jävla idé om att hon ska ha kvar mobilt bredband trots att det går i ungefär samma hastighet som 56k!!!! Gaaah! http://pici.se/pictures/lGnDCnKLA.jpg Sådär blir det för mig 50% av gångerna. Så skyll inte på mor din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Sådär blir det för mig 50% av gångerna. Så skyll inte på mor din! Men jag VILL skylla på min mor! Men ok. Skönt då äre ju inte bara jag. Dock får ju jag fram det där 100% av gångerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Eftersom redemptionen närmar sig så täntke jag bara kolla så att jag fyllt i allt rätt. Vore ju snopet om man skulle lyckas redempta något och så dyker det aldrig upp. http://pici.se/pictures/ybSntfOYL.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Eftersom redemptionen närmar sig så täntke jag bara kolla så att jag fyllt i allt rätt. Vore ju snopet om man skulle lyckas redempta något och så dyker det aldrig upp. http://pici.se/pictures/ybSntfOYL.png Ni har inget nummer på huset? I sådana fall kan det kanske vara bra att ha det med, för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Ni har inget nummer på huset? I sådana fall kan det kanske vara bra att ha det med, för säkerhets skull. Han tog just bort det för stunden. Dem har numren på husen, det är jag säker på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 (redigerad) Ni har inget nummer på huset? I sådana fall kan det kanske vara bra att ha det med, för säkerhets skull. Ah, jo det har vi. Strök över det. iwex: You got it! Redigerad 30 januari, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Aldrig riktigt förstått vad man bör fylla i på "State/Province". Samtidigt som man inte vill lämna den tom vill man inte göra bort sig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts