Siana Skrivet 16 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 RavenE, kan du skicka exakt tidpunkt du fick ditt PM? Jag glömde att skriva här att jag skickat, så nu vet jag inte var jag ska börja copy-pasta. Svara plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Prova trycka resend några gånger, en joinade nyss för mig, kanske funkar bättre Men kan ju inte ens se alla som jag invitat , dessutom i och med uppdateringen försvann listan men jag skickade ju på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Svara plz. Oh, sorry! 17:54 fick jag mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Oh, sorry! 17:54 fick jag mitt. Thx. Skickat till Pani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Någon som skulle kunna skicka mig en invite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 (redigerad) Någon som skulle kunna skicka mig en invite? jag! skicka pm med email Redigerad 19 januari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Skickat en himla massa invites men INGEN har fått dom. Kanske står något tidigare i tråden om det men ni är så snabba på o svara ändå så Tänkte mig att det skulle kunna vara någon slags tid innan man får skicka invites eller något annat lustigt. Men jag har inte läst något om det på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Skickat en himla massa invites men INGEN har fått dom. Kanske står något tidigare i tråden om det men ni är så snabba på o svara ändå så Tänkte mig att det skulle kunna vara någon slags tid innan man får skicka invites eller något annat lustigt. Men jag har inte läst något om det på sidan. En av drygt 100 har joinat för mig xD (Menar du att du vet säkert att ingen fått dom? Eller har bara ingen joinat?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 En av drygt 100 har joinat för mig xD (Menar du att du vet säkert att ingen fått dom? Eller har bara ingen joinat?) Jag vet säkert att de inte fått dom. Senast nu skickade jag till C_J men han har inte vad jag vet fått någon. Skickade dock in och frågade (roliga var att det fanns ett alternativ när man skulle fylla i formuläret som var "mina inbjudningar kommer inte fram" eller liknande) och fick svaret att det va lite krångel här o lite krångel där men att dom jobbade med att försöka fixa det. Lite tråkigt dock att ingen av just mina invites verkar komma fram :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag vet säkert att de inte fått dom. Senast nu skickade jag till C_J men han har inte vad jag vet fått någon. Skickade dock in och frågade (roliga var att det fanns ett alternativ när man skulle fylla i formuläret som var "mina inbjudningar kommer inte fram" eller liknande) och fick svaret att det va lite krångel här o lite krångel där men att dom jobbade med att försöka fixa det. Lite tråkigt dock att ingen av just mina invites verkar komma fram :/ :/, är säkert så med mina också men får väl skicka de igen för att se om det löser sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Blev nyligen Z-lister, så en söt liten t-shirt är väl att vänta inom de närmsta 3-4 veckorna eller vad det blir! Tack till Siana också, skulle nog säga att du bidrog med 50% av mina invites. Dubbel PTZ är najs, men det tar väl hur som helst en väldans tid innan man har "råd" med något fint. Jag har ju fortfarande inte spenderat ett öre på sidan så vem fan bryr sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Ingen av de jag invitat från Sianas lista har accepterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Reedem week! Komemr alltså komma någon gång denna vecka! Är redan omöjligt att komma in på reedem siten fast det inte är idag >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Ingen av de jag invitat från Sianas lista har accepterat. Samma här, typ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 (redigerad) Jao, vet inte om det är Lockerz servrar som är överbelastade eller mina mails som är dåliga, men fortfarande så är 2 bättre än 0! Jag har en ny last som jag kan skicka till nästa person som postar. Denna veckan blir det till att sitta klistrad vid Lockerz. Vad ska ni redeema? http://thelockerzinvitation.com/prizes är en bra sida för att se hur mycket de olika sakerna kostar. Sedan så kommer det förstås nya priser och vissa kommer säkert även att försvinna. Själv funderar jag på att satsa på en av Dell-datorerna, men samtidigt så betyder ju detta att jag kommer få den med amerikanskt tangentbord osv. Hmm. Edit: Nej vänta, den där listan är ju gammal, DJ Hero finns inte med. Det är ju förstås det jag ska satsa på! Redigerad 26 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 (redigerad) Jao, vet inte om det är Lockerz servrar som är överbelastade eller mina mails som är dåliga, men fortfarande så är 2 bättre än 0! Jag har en ny last som jag kan skicka till nästa person som postar. Denna veckan blir det till att sitta klistrad vid Lockerz. Vad ska ni redeema? http://thelockerzinvitation.com/prizes är en bra sida för att se hur mycket de olika sakerna kostar. Sedan så kommer det förstås nya priser och vissa kommer säkert även att försvinna. Själv funderar jag på att satsa på en av Dell-datorerna, men samtidigt så betyder ju detta att jag kommer få den med amerikanskt tangentbord osv. Hmm. Edit: Nej vänta, den där listan är ju gammal, DJ Hero finns inte med. Det är ju förstås det jag ska satsa på! Yeah. Jag kan ta om du vill Edit för att få med nåt viktigt: Om det på listan finns kvar i någorlunda utsträckning tänker jag satsa lågt på ett NHL 10 först. Sen kan man ju ta något större efter det. Men för tillfället känns 3000 poäng lite väl långt borta så det får bli så for now Och förövrigt har jag ju glömt bort att logga in hela helgen. Fredags vet jag inte varför för jag satt hemma o lira Arkam hela natten men i lördags va jag hos en tjej o i söndags fira jag farmor. Lite vardagssnack inpetat sådär Redigerad 26 januari, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jao, vet inte om det är Lockerz servrar som är överbelastade eller mina mails som är dåliga, men fortfarande så är 2 bättre än 0! Jag har en ny last som jag kan skicka till nästa person som postar. Denna veckan blir det till att sitta klistrad vid Lockerz. Vad ska ni redeema? http://thelockerzinvitation.com/prizes är en bra sida för att se hur mycket de olika sakerna kostar. Sedan så kommer det förstås nya priser och vissa kommer säkert även att försvinna. Själv funderar jag på att satsa på en av Dell-datorerna, men samtidigt så betyder ju detta att jag kommer få den med amerikanskt tangentbord osv. Hmm. Edit: Nej vänta, den där listan är ju gammal, DJ Hero finns inte med. Det är ju förstås det jag ska satsa på! Om iPod 16GB fortfarande kostar 425ptz så redeemar jag den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jao, vet inte om det är Lockerz servrar som är överbelastade eller mina mails som är dåliga, men fortfarande så är 2 bättre än 0! Jag har en ny last som jag kan skicka till nästa person som postar. Denna veckan blir det till att sitta klistrad vid Lockerz. Vad ska ni redeema? http://thelockerzinvitation.com/prizes är en bra sida för att se hur mycket de olika sakerna kostar. Sedan så kommer det förstås nya priser och vissa kommer säkert även att försvinna. Själv funderar jag på att satsa på en av Dell-datorerna, men samtidigt så betyder ju detta att jag kommer få den med amerikanskt tangentbord osv. Hmm. Edit: Nej vänta, den där listan är ju gammal, DJ Hero finns inte med. Det är ju förstås det jag ska satsa på! Var det för att du var Z-list eller board-grejen (det du fick en hoodie för) som du fick vara med på en lite mer exklusiv redemption? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 iPod Nano 8GB eller Wii. Beroende på vad som finns kvar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Stämmer det att Nintendo har regionskodning på sina spel, i så fall - Att redeema en sådan skulle innebära att man måste beställa sina spel ifrån andra sidan Atlanten för att ha någon nytta av konsollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts