Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jamen, har man sparat ihop till en grej under ett tag så vill man ju inte ha skit som man inte använder liksom.

Jag sparar hellre och väntar på dem än att skaffa annat isåfall, den som väntar på något gott..

Skyll inte på mig om det dröjer ett halvår då. :)

Btw, de har förnyat sin plattform nu som ni säkert märkt. Buggarna ska vara helt borta nu! :D

Adriian, Panimala står näst i tur tror jag bestämt.

RavenE, kan du skicka exakt tidpunkt du fick ditt PM? Jag glömde att skriva här att jag skickat, så nu vet jag inte var jag ska börja copy-pasta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

16 kvar för mig :naughty: Kommer nog ta ett tag för oss som är så sena ute :angry:

Jag var med bland de första från sajten, tror jag i alla fall. Klickar dock bara in de dagar jag kommer på det och har bara bjudit in personer som öppet har frågat efter inbjudan. Jag kommer högst troligt inte att erhålla någon spelmaskin som Flugan, men kan jag växla till mig någon gratis pryl kommer jag nog känna mig lite smålycklig ändå. :>

Jag var tidigt ute men har ändå nio kvar till Z-list liksom.

Fett ovärt azz, borde lägga nert dirr liksom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nae, har varit så sedan "den nya platformen" såg ljuset.

Ok. Skönt att jag slipper släppa ut mer vrede åt min mors dators håll.

Konstigt dock att de släpper något nytt och vad jag läst mig till förbättrat när jag tycker det verkar skumt.

1. ska man inte kunna få ptz på annat sätt än att bjuda in o logga in? Fått för mig att man ska klicka länkar hit o dit också.

2. Jag kan inte ens besöka redeem-sidan för att se hur många ptz som krävs för saker o ting.

3. onödigt att släppa ny plattform när man har minst tre saker på den som inte är färdigutvecklade och därför bara resulterar i att det blir rutor med texten "Coming soon"...

Gnäll slut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt dock att de släpper något nytt och vad jag läst mig till förbättrat när jag tycker det verkar skumt.

1. ska man inte kunna få ptz på annat sätt än att bjuda in o logga in? Fått för mig att man ska klicka länkar hit o dit också.

2. Jag kan inte ens besöka redeem-sidan för att se hur många ptz som krävs för saker o ting.

3. onödigt att släppa ny plattform när man har minst tre saker på den som inte är färdigutvecklade och därför bara resulterar i att det blir rutor med texten "Coming soon"...

Gnäll slut!

1. Tryck på "Dailies" i det nedre högra hörnet av skärmen.

2. Redeem-sidan är som jag förstår det under ombyggnad och antagligen finns det inget att redeema - därför ligger inge provisoriskt uppe heller.

3. De rutorna har varit där sedan första släppet av sidan, antagligen hoppas de att så många användare som möjligt stannar kvar extra länge om man bli nyfiken på vad som komma skall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Tryck på "Dailies" i det nedre högra hörnet av skärmen.

2. Redeem-sidan är som jag förstår det under ombyggnad och antagligen finns det inget att redeema - därför ligger inge provisoriskt uppe heller.

3. De rutorna har varit där sedan första släppet av sidan, antagligen hoppas de att så många användare som möjligt stannar kvar extra länge om man bli nyfiken på vad som komma skall.

1. Jo just det.. Frågorna också ja.. men annars har jag inte hittat mer än så?

Men jag antar att jag inte ska gnälla då jag faktiskt bad om det :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gnäll slut!

Själv behöver jag aldrig logga in mer än en gång faktiskt. :naughty:

Kan det vara webbläsaren? Jag använder Chrome.

1. Aldrig länkklickande förmodligen, det är inte den typen av sida. Det kommer fler sätt som nämnt, men för tillfället är det inloggning, inbjudning och besvarande av dagens fråga som ger poäng.

2. Nej, den är ombyggd. Detta är främst eftersom att alla gick in på sidan, bokmärkte sitt specifika pris och sedan F5-ade det vid redemption. På det här sättet blir det lite mer rättvist. Det finns många som har listat priserna, här till exempel: http://talkprizes.com/lockerz_discussion/1...prize_list.html

3. Plattformen hade ingenting med funktionerna att göra. Funktionerna skulle först vara klara i höstas, men sedan blev sidan bombarderad med buggar. De kände att de inte ville släppa resterande funktionerna när de funktioner de redan hade buggade sönder. Således började de jobba på en ny arkitektur på sidan för att bli av med alla buggar, och det fungerar ju grymt! Jag har inte märkt någon bugg än i alla fall. Även om du tvingas logga in två gånger så kan jag meddela dig att det är långt ifrån lika jobbiga buggar som fanns tidigare. Då kunde du logga in och upptäcka att du helt plötsligt hade 0 PTZ, eller 0 personer inbjudna, eller upptäcka att du inte kan svara på dagens fråga osv osv osv.

Edit: Yes, fler grejer kommer snart. Post ifrån Facebook:

Good morning members from Lockerz HQ. 1) we're hard at work on our entertainment launch for you in February--when you'll be able to earn PTZ by watching cool videos or trying out a new game on the site. 2) Yes, there will be a January redemption before the end of the month.
Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv behöver jag aldrig logga in mer än en gång faktiskt. :naughty:

Kan det vara webbläsaren? Jag använder Chrome.

1. Aldrig länkklickande förmodligen, det är inte den typen av sida. Det kommer fler sätt som nämnt, men för tillfället är det inloggning, inbjudning och besvarande av dagens fråga som ger poäng.

2. Nej, den är ombyggd. Detta är främst eftersom att alla gick in på sidan, bokmärkte sitt specifika pris och sedan F5-ade det vid redemption. På det här sättet blir det lite mer rättvist. Det finns många som har listat priserna, här till exempel: http://talkprizes.com/lockerz_discussion/1...prize_list.html

3. Plattformen hade ingenting med funktionerna att göra. Funktionerna skulle först vara klara i höstas, men sedan blev sidan bombarderad med buggar. De kände att de inte ville släppa resterande funktionerna när de funktioner de redan hade buggade sönder. Således började de jobba på en ny arkitektur på sidan för att bli av med alla buggar, och det fungerar ju grymt! Jag har inte märkt någon bugg än i alla fall. Även om du tvingas logga in två gånger så kan jag meddela dig att det är långt ifrån lika jobbiga buggar som fanns tidigare. Då kunde du logga in och upptäcka att du helt plötsligt hade 0 PTZ, eller 0 personer inbjudna, eller upptäcka att du inte kan svara på dagens fråga osv osv osv.

Edit: Yes, fler grejer kommer snart. Post ifrån Facebook:

Hittade din andra post o läste igenom o vart nöjd med mig själv för att jag gjort något vettigt idag.

mja jag behöver inte göra det två gånger hela tiden längre (tja! jag har varit medlem i en dag) men första timmarna när man besökte sidan för att besöka den så va jag tvungen o göra det. Nu verkar det mer vara varannan gång.

Förövrigt såg jag att jag måste skaffa mig 100ptz väldigt snabbt när det väl går att redeema och om listan är densamma som den du länka till där sen. För då jeflar! :>

Edit: Visst fasen! Jag använde Chrome jag också :angry:

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker sidan blev mer buggig efter förändringen som också är jätteful men nåja. Ingen av mina invites har ju joinat så jag testade att skriva in dom på nytt, det fungerade :) , ska se om någon joinar nu då.

Prova trycka resend några gånger, en joinade nyss för mig, kanske funkar bättre :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor