kobbe Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 , sidan har ju varit nere sedan jag fick listan med adresser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Skickade dagens "last" till redoid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Siana, nästa last, skulle jag vilja ha.. Om du vill skicka till mig, dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Skickade dagens "last" till redoid. Tack Siana, jättesnällt<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Skulle vara grymt om man kunde få en lista. Har 18 stycken kvar till zlist. Hittar aldrig folk som vill ha en invite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Jag tar gärna en liten lista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Hehe. Skickat till iweX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Skickat till VaXXoR :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 (redigerad) Skickat till VaXXoR :3 Tackar! 11 stycken av dom blev skickade, hoppas alla joinar nu. Då har jag 7 kvar till zlist Redigerad 13 januari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Hmm, ingen utav mina har då joinat men 4-5 stycken har acceptat min friend request Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Hehe. Skickat till iweX. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Två av Sianas joinade för mig. Nio kvar till z. Jag börjar komma upp i en del ptz nu. Blir bara sur att de aldrig inför PAL-konsoler. Vill ju som sagt försöka på ett PS3 när tiden är inne, men jag vill inte skaffa en som inte funkar med europeiska Blu-Rays Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 (redigerad) Två av Sianas joinade för mig. Nio kvar till z. Jag börjar komma upp i en del ptz nu. Blir bara sur att de aldrig inför PAL-konsoler. Vill ju som sagt försöka på ett PS3 när tiden är inne, men jag vill inte skaffa en som inte funkar med europeiska Blu-Rays Det finns rätt många regionsfria Blu-Rayfilmer med, bara så du vet. http://regionfreemovies.com Kolla efter region B när du köper en Blu-Ray. Edit: http://static.lockerz.com/sites/default/themes/sky/assets/img/connect/welcomeMembers.png Gå till "connect" på Lockerz: Happy 2010! Thanks so much for hanging with us during our early test of PTZ Place over the past five months. We appreciate your patience as we've battled against some annoying display bugs, site maintenance outages and other glitches that have driven all of us nuts, as we build our site. Your feedback throughout this process has helped us build and focus smarter. This week, we're excited to launch our new tech platform for Lockerz, which will enable us to offer members a far more reliable, bug-free site. Plus, we'll be able dramatically increase the amount of members we can delight on the site. As a result of our migration this week, we'll be shutting down member invites for a few days. This means that you will not be able to send invites for 48 hours. THIS IS TEMPORARY and we'll re-open the membership to new invites 48 hours from now. We're taking this step to help ensure the complete accuracy of all the PTZ balances we move to the new system. Many have asked us when we'll launch the "real" Lockerz site and we're as excited as you are to get it live. While we can't give you an exact timeline right now, our plan is to add many new features and ways to earn PTZ within the next couple of months. Ultimately, we hope to earn the right to become your home page and offer you 15+ ways to earn PTZ through our entertainment channels (videos, games, music), shopping and social networking innovations. And of course, PTZ Place with prizes to redeem with the PTZ you've earned. Thanks again for your membership and for helping us build something truly unique and that you can't find anywhere else. We appreciate your feedback always! Please email us at support@lockerz.com or heykathy@lockerz.com. Best, Kathy Savitt CEO, Lockerz --- Blev först glad och trodde att det äntligen skulle launcha, men nepp. Det är en uppgradering i arkitekturen på hemsidan. Däremot kanske vi äntligen får se forumet. Redigerad 13 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Siana, vad har du gjort med din PS3a? Har du äntligen hittat en elkonverterargrej, eller sålt den? Hittade inget om det varken här eller PS3tråden. Ren nyfikenhet bara. Det var just din redeemade PS3a som fick mig att börja göra dailies på Lockerz igen. Nu vet jag att jag är en av många som frågar, men jag tar gärna en klick e-mails om du skulle få några över någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Vice. skickade en elsladd till mig för 15 spänn, sedan var det bara att tuta och köra. Står visst i PS3-tråden tror jag bestämt. Jag tänkte skicka till RavenE först när jag har fått några fler, sedan kan du få. Redigerad 14 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Har en känsla av jag kommer missa redemptionen pga resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Men alltså, damn. Är det någon som tror sig veta ATT de ens kommer att köra på PAL någon gång i framtiden? Eller är det mer värt att försöka på en NTSC och sedan göra som dig Siana, skaffa en converter och vara glad ändå? Lite kasst vore det ju om man börjar FÅ Blu-Rays med fel kodning till jul eller att någon polare har en asbra film på BR fast med helt fel region. Redigerad 14 januari, 2010 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Men alltså, damn. Är det någon som tror sig veta ATT de ens kommer att köra på PAL någon gång i framtiden? Eller är det mer värt att försöka på en NTSC och sedan göra som dig Siana, skaffa en converter och vara glad ändå? Lite kasst vore det ju om man börjar FÅ Blu-Rays med fel kodning till jul eller att någon polare har en asbra film på BR fast med helt fel region. Alltså, du gnäller så jävla mycket över en sak du kan få gratis Tror inte de kommer fixa Pal inom några månader, hur sega är dom inte med allt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Jag vet att de kommer att få PAL, däremot kan det säkert dröja ett jäkla tag, det är ju inte direkt prio #1 just nu. Redeema något annat eller nöj dig med NTSC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Jamen, har man sparat ihop till en grej under ett tag så vill man ju inte ha skit som man inte använder liksom. Jag sparar hellre och väntar på dem än att skaffa annat isåfall, den som väntar på något gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts