Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Två av Sianas joinade för mig. Nio kvar till z.

Jag börjar komma upp i en del ptz nu. Blir bara sur att de aldrig inför PAL-konsoler.

Vill ju som sagt försöka på ett PS3 när tiden är inne, men jag vill inte skaffa en som inte funkar med europeiska Blu-Rays :innocent:

Det finns rätt många regionsfria Blu-Rayfilmer med, bara så du vet.

http://regionfreemovies.com

Kolla efter region B när du köper en Blu-Ray.

Edit:

Gå till "connect" på Lockerz:

Happy 2010! Thanks so much for hanging with us during our early test of PTZ Place over the past five months.

We appreciate your patience as we've battled against some annoying display bugs, site maintenance outages and other glitches that have driven all of us nuts, as we build our site. Your feedback throughout this process has helped us build and focus smarter.

This week, we're excited to launch our new tech platform for Lockerz, which will enable us to offer members a far more reliable, bug-free site. Plus, we'll be able dramatically increase the amount of members we can delight on the site.

As a result of our migration this week, we'll be shutting down member invites for a few days. This means that you will not be able to send invites for 48 hours.

THIS IS TEMPORARY and we'll re-open the membership to new invites 48 hours from now. We're taking this step to help ensure the complete accuracy of all the PTZ balances we move to the new system.

Many have asked us when we'll launch the "real" Lockerz site and we're as excited as you are to get it live. While we can't give you an exact timeline right now, our plan is to add many new features and ways to earn PTZ within the next couple of months.

Ultimately, we hope to earn the right to become your home page and offer you 15+ ways to earn PTZ through our entertainment channels (videos, games, music), shopping and social networking innovations. And of course, PTZ Place with prizes to redeem with the PTZ you've earned.

Thanks again for your membership and for helping us build something truly unique and that you can't find anywhere else. We appreciate your feedback always! Please email us at support@lockerz.com or heykathy@lockerz.com.

Best,

Kathy Savitt

CEO, Lockerz

---

Blev först glad och trodde att det äntligen skulle launcha, men nepp. Det är en uppgradering i arkitekturen på hemsidan. Däremot kanske vi äntligen får se forumet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana, vad har du gjort med din PS3a? Har du äntligen hittat en elkonverterargrej, eller sålt den? Hittade inget om det varken här eller PS3tråden. Ren nyfikenhet bara. Det var just din redeemade PS3a som fick mig att börja göra dailies på Lockerz igen. :)

Nu vet jag att jag är en av många som frågar, men jag tar gärna en klick e-mails om du skulle få några över någon gång. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså, damn.

Är det någon som tror sig veta ATT de ens kommer att köra på PAL någon gång i framtiden? Eller är det mer värt att försöka på en NTSC och sedan göra som dig Siana, skaffa en converter och vara glad ändå?

Lite kasst vore det ju om man börjar FÅ Blu-Rays med fel kodning till jul eller att någon polare har en asbra film på BR fast med helt fel region.

Redigerad av redoid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså, damn.

Är det någon som tror sig veta ATT de ens kommer att köra på PAL någon gång i framtiden? Eller är det mer värt att försöka på en NTSC och sedan göra som dig Siana, skaffa en converter och vara glad ändå?

Lite kasst vore det ju om man börjar FÅ Blu-Rays med fel kodning till jul eller att någon polare har en asbra film på BR fast med helt fel region.

Alltså, du gnäller så jävla mycket över en sak du kan få gratis :D

Tror inte de kommer fixa Pal inom några månader, hur sega är dom inte med allt annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor