Siana Skrivet 23 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG Jag skulle ha hoppat på Lockerz-tåget från början. Fyfan. Jag kan inte göra annat än att hålla med Kebab och gräma mig över att jag aldrig tog Lockerz "seriöst"... Det ska nämnas att det krävdes en hel del mer dedikering än "3 minuter om dagen" som jag argumenterade med i början av tråden. Totalt har jag bjudit in 113 personer, hade jag inte varit Z-lister hade jag heller aldrig lyckats att få något förmodligen då vanliga redemptions är helt fuckade. Hur många ptz? 625. Har knappt 300 nu kan köpa till nåt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Seriöst går så segt att få PTZ. Har 140 nu och tänker sattsa på ett PSP. Hur gör ni egentligen för att få PTZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Seriöst går så segt att få PTZ. Har 140 nu och tänker sattsa på ett PSP. Hur gör ni egentligen för att få PTZ? Så fort du blir Z-lister så får du dubbla poäng för allt, då går det jävligt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Så fort du blir Z-lister så får du dubbla poäng för allt, då går det jävligt fort. Svårt att hitta personer som vill bli invitade bara. Har skickat invite till 4 som gått med men står bara att jag har 2 i min z-list. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Svårt att hitta personer som vill bli invitade bara. Har skickat invite till 4 som gått med men står bara att jag har 2 i min z-list. Display buggar som fan. Om fyra personer har accepterat så har du invitat fyra stycken, det är registrerat i databasen men syns bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 (redigerad) Där damp paketet ner! http://img192.imageshack.us/img192/852/lada4.jpg Dålig bild... Postar det öppnade paketet strax. Edit: http://img31.imageshack.us/img31/3531/pris4.jpg Redigerad 28 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Där damp paketet ner! -BILD Dålig bild... Postar det öppnade paketet strax. Edit: -BILD- Jamen du, fan vad nice. En liten fråga: Kör PS3an med regionskodning eller är den fri från sådant trams? För jag antar att det där är en NTSC-konsol från staterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Jamen du, fan vad nice. En liten fråga: Kör PS3an med regionskodning eller är den fri från sådant trams? För jag antar att det där är en NTSC-konsol från staterna. Spel är inte regionskodade men filmer är det. Så om man köper Blu-ray filmer i Sverige kommer man kanske inte kunna spela upp dem på Siana's PS3. @ Siana Grattis! Du har verkligen tjänat ordentligt på Lockerz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Spel är inte regionskodade men filmer är det. Så om man köper Blu-ray filmer i Sverige kommer man kanske inte kunna spela upp dem på Siana's PS3. @ Siana Grattis! Du har verkligen tjänat ordentligt på Lockerz! Jepp. Men vem tusan köper filmer. Och tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Fan, jag som ville ha en Blu-ray-spelade och en PS3 i samma maskin. Aldrig att jag köper en svensk PS3a nu, alldeles för lite pengar efter att ha både 360 och Wii. Man måste ju ha råd till lite spel åt dem också liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Lockerz har sagt att de ska fixa PAL-konsoler i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Fan, jag som ville ha en Blu-ray-spelade och en PS3 i samma maskin. Aldrig att jag köper en svensk PS3a nu, alldeles för lite pengar efter att ha både 360 och Wii. Man måste ju ha råd till lite spel åt dem också liksom. Ska du köpa en Blu-Ray spelare så är PS3:en ett riktigt bra alternativ till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 (redigerad) Ska du köpa en Blu-Ray spelare så är PS3:en ett riktigt bra alternativ till det. Det vet jag. Har lite pengar just nu efter julhandeln, och därför tänkte jag försöka redeema en PS3 nästa gång. Men aldrig att jag skaffar en PS3 bara för spelen, nej nej. Redigerad 28 december, 2009 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Jag har en invitesida där jag får en massa mail från folk som vill bli invitade, men jag har slutat att invita dem. Vill inte invita någon fishy som signar upp med "asd asd" och sedan behöver jag egentligen inte mer PTZ nu. Försten som postar här får ett PM med alla mails. Några är rätt gamla och kan således redan vara inbjudna men totalt går det säkert att få iaf 15 pers som accepterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Jag har en invitesida där jag får en massa mail från folk som vill bli invitade, men jag har slutat att invita dem. Vill inte invita någon fishy som signar upp med "asd asd" och sedan behöver jag egentligen inte mer PTZ nu. Försten som postar här får ett PM med alla mails. Några är rätt gamla och kan således redan vara inbjudna men totalt går det säkert att få iaf 15 pers som accepterar. ptja testa kan man ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 (redigerad) Annars hade jag varit rätt sugen på listan, har åtta pers kvar att invita och hela min vänkrets/klass är inbjudna. Redigerad 9 januari, 2010 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Skickat! d'OH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Otroligt dumt när sidan blir nerstängd för "uppgraderingar" i dygn, så man inte kan svara på den dumma frågan, som sen t.om. gapar tom dagen efter. >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Där damp paketet ner! Dålig bild... Postar det öppnade paketet strax. Edit: JHsASBND ASJK, nu ångrar jag mig att jag inte gick med från första början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts