Jump to content

Lockerz.com

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Av mina tre beställda USB-minnen fick jag ett, trots att PZR drogs, så det var ju lite av en besvikelse! Men jag var redan fundersam när jag fick bekräftelsemailet till bara ett minne. Nåja, gratis är väl gott? Kvaliten på det är gummi, som har nån sorts hjärndödande men ändå oroväckande beroendeframkallande kemisk gummi-doft. :P Kan i alla fall känna mig ganska säker på att sidan inte är fake vid det här laget. :P Bild!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av mina tre beställda USB-minnen fick jag ett, trots att PZR drogs, så det var ju lite av en besvikelse! Men jag var redan fundersam när jag fick bekräftelsemailet till bara ett minne. Nåja, gratis är väl gott? Kvaliten på det är gummi, som har nån sorts hjärndödande men ändå oroväckande beroendeframkallande kemisk gummi-doft. :P Kan i alla fall känna mig ganska säker på att sidan inte är fake vid det här laget. :P Bild!

Gz! Ang. att du bara fick ett... Jag fick bara ett bekräftelsemail trots att jag beställt två skins. Fick det ena skinnet en dag före det andra, så det är ju möjligt att fler minnen kommer till dig snart. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, fick också mitt usb-minne idag, en hamburgare :P Och ja, kvaliteten var inge vidare, den går nämligen inte att sätta i datorn, själva stickan är sne så den inte får plats... Får väl jobba lite med kniven antar jag.

Fick bara ett mail av de både sakerna jag beställde, båda kom ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Lockerz nere för någon annan just nu?

"Tuesday update: site is annoying for many right now and we are on it. Problems include log on issues, PTZ displays and long load times. Traffic is very high and we will take some down time over next couple of hours to fix things. Remember, your PTZ are safe; we won't do ANY restocks until it's stable and amnesty emails are processed and you get the PTZ you deserve. Sorry for the heartburn!"

Chill out.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Z-list redemption är announcad! Idag klockan 7PM (EST) och imorgon klockan 12PM(EST) vilket blir... Inatt vid 01:00 och onsdag morgon klockan 6, va?

Hmm, eller jag tror att de menar dagen med 12PM... Vilket skulle betyda att det blir klockan 6 på kvällen.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

We are writing to tell you that the Odyss Pimp - 3G - iPhone - Black that you redeemed during the Lockerz PTZ Place redemption was shipped on 10/26/2009 (if you already received your prize, please ignore this email).

--

Fick mailet snart en jävla månad sen. När fan kommer det? :'(

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

We are writing to tell you that the Odyss Pimp - 3G - iPhone - Black that you redeemed during the Lockerz PTZ Place redemption was shipped on 10/26/2009 (if you already received your prize, please ignore this email).

--

Fick mailet snart en jävla månad sen. När fan kommer det? :'(

Skumt. Mina skickades vid samma tillfälle och jag fick dem för typ två veckor sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor