Siana Skrivet 4 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Nämen titta vad jag fick idag. http://data.fuskbugg.se/skalman01/----------bild.jpg http://data.fuskbugg.se/skalman01/-bild%20(2).jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Men vad fan..alla min PTZ poäng är borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Verkar antingen som att lockerz gått under, eller att de har problem med sidan. "Posted On December 31, 1969 You Posted The Following Comment On:{"second_answer":1}" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Av mina tre beställda USB-minnen fick jag ett, trots att PZR drogs, så det var ju lite av en besvikelse! Men jag var redan fundersam när jag fick bekräftelsemailet till bara ett minne. Nåja, gratis är väl gott? Kvaliten på det är gummi, som har nån sorts hjärndödande men ändå oroväckande beroendeframkallande kemisk gummi-doft. Kan i alla fall känna mig ganska säker på att sidan inte är fake vid det här laget. Bild! http://img690.imageshack.us/img690/4434/pizzaw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Av mina tre beställda USB-minnen fick jag ett, trots att PZR drogs, så det var ju lite av en besvikelse! Men jag var redan fundersam när jag fick bekräftelsemailet till bara ett minne. Nåja, gratis är väl gott? Kvaliten på det är gummi, som har nån sorts hjärndödande men ändå oroväckande beroendeframkallande kemisk gummi-doft. Kan i alla fall känna mig ganska säker på att sidan inte är fake vid det här laget. Bild! Gz! Ang. att du bara fick ett... Jag fick bara ett bekräftelsemail trots att jag beställt två skins. Fick det ena skinnet en dag före det andra, så det är ju möjligt att fler minnen kommer till dig snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Jepp, fick också mitt usb-minne idag, en hamburgare Och ja, kvaliteten var inge vidare, den går nämligen inte att sätta i datorn, själva stickan är sne så den inte får plats... Får väl jobba lite med kniven antar jag. Fick bara ett mail av de både sakerna jag beställde, båda kom ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Hah! Fick faktiskt min legobit idag. Orkar inte ta bild, men den är typ dubbelt så stor som en vanlig legobit, och lika gummiaktig. Skitsamma, creds till Lockerz som betalar expressmail som dessutom levereras till min dörr! Kommer dessutom få en till Pizzabit senare i veckan tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Är Lockerz nere för någon annan just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Är Lockerz nere för någon annan just nu? "Tuesday update: site is annoying for many right now and we are on it. Problems include log on issues, PTZ displays and long load times. Traffic is very high and we will take some down time over next couple of hours to fix things. Remember, your PTZ are safe; we won't do ANY restocks until it's stable and amnesty emails are processed and you get the PTZ you deserve. Sorry for the heartburn!" Chill out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) bara 7 st till så är jag z-listad (:!!! ingen söt ängel där ute som vill bli invitad? ni behöver ju inte använda det bara acceptera Edit:6 st kvar nu Redigerad 21 november, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Z-list redemption är announcad! Idag klockan 7PM (EST) och imorgon klockan 12PM(EST) vilket blir... Inatt vid 01:00 och onsdag morgon klockan 6, va? Hmm, eller jag tror att de menar dagen med 12PM... Vilket skulle betyda att det blir klockan 6 på kvällen. Redigerad 23 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) We are writing to tell you that the Odyss Pimp - 3G - iPhone - Black that you redeemed during the Lockerz PTZ Place redemption was shipped on 10/26/2009 (if you already received your prize, please ignore this email). -- Fick mailet snart en jävla månad sen. När fan kommer det? :'( Redigerad 23 november, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 We are writing to tell you that the Odyss Pimp - 3G - iPhone - Black that you redeemed during the Lockerz PTZ Place redemption was shipped on 10/26/2009 (if you already received your prize, please ignore this email). -- Fick mailet snart en jävla månad sen. När fan kommer det? :'( Skumt. Mina skickades vid samma tillfälle och jag fick dem för typ två veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Hur får man en invite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Hur får man en invite? Man ber någon skicka en invite via mail! Gief e-mail så kirrar jag biffen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Jag behöver en invite, snälla? (Bara söta forumiter.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Jag behöver en invite, snälla? (Bara söta forumiter.) Har skickat till dig och Vaxxor nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Har skickat till dig och Vaxxor nu! Varför kommer den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Har skickat till dig och Vaxxor nu! Säger som Vaxxor, varför kommer den inte? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/lockerz.png Jag har fått tre såna här på mailen nu, men jag antar att jag bara kommer att få en. Jahapp. Går det att haxxa en amerikansk Xbox 360 så den funkar här i Sverige, eller blir det eBay direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts