Arman Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Vem tycker att den här bilen liknar Kuruma? Om den liknar/inte liknar så skriv varför. "Kuruma": http://www.chrysler.com/sebring_coupe/models/img/model_lx.jpg Chrysler Sebring Coupe LX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Jag har alltid haft för mig att kuruman ska föreställa en ford och jag håller nog fast vid den teorin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Jag har alltid haft för mig att kuruman ska föreställa en ford och jag håller nog fast vid den teorin... ??? Menar du att den måste likna en Ford? Jag frågar bara om bilen på bilden liknar Kuruman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Här har du en kuruma du kan jämföra me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 De enda jag tycker skiljer e att Kuruman har fyra dörrar...annars liknar den väldigt mycke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 30 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2002 Nja....finns nog bilar som är mer lika kuruma än chryslern.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts