Skotten_31 Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 (redigerad) Vilken genre gillar du bäst? Själv älskar jag RTS spel! Redigerad 23 september, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Tänk om man gillar Third Person Shooters då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Tänk om man gillar Third Person Shooters då. Eller lite mer typ Action-Adventure/Freeroam/Sanbox som GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 (redigerad) måste säga att det var för få val. jag föredrar FPS spel, ligger delad förstaplats tillsammans med sandbox spel Redigerad 23 september, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Jag gillar Third-person spel som GTA. Men det fanns ju inte med som alternativ tyvärr . Du får edita ditt inlägg och lägga till det helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Så där! Sandbox & Third person shooter finns nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Nåja, eftersom du nu la till sandbox så röstade jag på det. Sen om det är third person som i GTA eller first person som i Fallout 3 eller Oblivion struntar jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 RPG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Sport! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Sandbox FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 För tillfället FPS. CoD4 och CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 RTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 RPG FPS RTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 RPG! Sedan kommer FPS och TPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 FPS och panga hs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Ingen som gillar Racing spel? trodde att det fanns flera NFS-fans här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Ingen som gillar Racing spel? trodde att det fanns flera NFS-fans här Klart man gillar, men det är inte den genren jag tycker bäst om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 RTS, Strategi och Äventyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 RPG Fo Te We Älskar att få leka runt mycket med karaktären man spelar som, få bestämma hur han/hon skall se ut, vad han/hon skall vara bra på, speciella egenskaper etcetc. Och speciellt när det är mycket freeroaming i spelen också som typ Fallout! Mumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Jag spelar bara HoN sen jag fick min betakey. Är såld och har redan förbeställt. Vet inte vilken genre man ska sätta det i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts