Kalan Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 (redigerad) Ska på maskerad med pirattema och jag har inga piratkläder så jag tänkte "klä ut mig" till nätpirat. Ha en geekig t-shirt på mig, brända skivor och ett paket fil att bjuda folk på (fildelning). Något mer förslag? Vad är "typiskt" för en nätpirat som man kan göra något kul av? Redigerad 23 september, 2009 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Ska på maskerad med pirattema och jag har inga piratkläder så jag tänkte "klä ut mig" till nätpirat. Ha en geekig t-shirt på mig, brända skivor och ett paket fil att bjuda folk på (fildelning). Något mer förslag? Vad är "typiskt" för en nätpirat som man kan göra något kul av? Ett usb-minne fast i ett halsband som du hänger runt halsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 En bandspelare som spelar "rick rolled" låten och en kappa. Kolla i humortråden, där har du gott om geek stämplad humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Den där klassiska pirat t-shirten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 En lapp för ögat för att tydligare visa att du är pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) En lapp för ögat för att tydligare visa att du är pirat. http://www.hasse.se/images/diskett.jpg ...heh, lite för stor kanske Redigerad 24 september, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Lär dig texten utantill. Redigerad 24 september, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts