Siana Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Äh, tycker Forskares trådar ger lite krydda till forumet... Även fast jag mer eller mindre get upp att prata reson nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Det känns som att detta börjar bli hans privata blogg. http://blogg.aftonbladet.se/27702/ http://www.familjeliv.se/Forum-5-66/m51941332.html http://blogg.passagen.se/fick-en-snilleblixt/ etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Forskare Skrivet 13 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 "creation.com" "trueorigin.com" "answeringgenesis.com" Alla är opålitliga väldigt partiska sidor, som givetvis slänger upp smuts. Du kommer åter med dåliga sk. bevis. När lär du dig att inget du säger tar vi åt oss, då vi mest diskuterar om hur jävla pantad du är? Välkommen till 2000-talet. FOLK FÅR HA VILKEN TRO DE VILL, BARA DE INTE FÖRSÖKER TRYCKA DEN PÅ ANDRA. Som du. Hade jag haft en tophat hade jag sagt "G'day, sir!" och lämnat. Om det nu skulle vara fråga om dåliga bevis, hur kommer det sig då att du inte lyckas överbevisa det som kritiseras kring flummet kring valen som påstås ha varit ett landlevande djur? Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Om det nu skulle vara fråga om dåliga bevis, hur kommer det sig då att du inte lyckas överbevisa det som kritiseras kring flummet kring valen som påstås ha varit ett landlevande djur? Hmm... Jag personligen har inte gett några motbevis, för jag vill inte ge mig i en "diskussion" med dig. För du slutar bara svara efter du har gjort 15 . Jag har förmodligen haft en bättre diskussion med den lilla tjejen som jag var tvungen att förklara för hon var lite för ung för att bli min fru, eftersom hon frågade om vi skulle gifta oss. Ja. Jag har haft en mer givande diskussion med en liten tjej än vad jag någonsin skulle få ut att att försöka prata reson med dig. Du är patetisk som klänger på varenda tro som finns där ute, utan att ha egna tankar eller resonemang. Jag hoppas verkligen du fortsätter med det du gör, för att det kommer få dig hatad av så äckligt många så du kommer dö ensam. Så lågt tänker jag om dig och dina "tankar" som du lägger upp. G'day, sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 (redigerad) Såg den här videon du länkade någonstans: http://www.youtube.com/watch?v=l_9pF_JOoYo Det märks var du får din retorik ifrån. "Antagande A är korrekt, eller hur? Då kan vi alltså logiskt anta att antagande B också är det. Är det så svårt att förstå?" Redigerad 13 april, 2010 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Står du och säger att du inte är ett unikt individuellt upplevande jag? Jaget/själen är det medvetna subjektet i kroppen! Kroppen är ett omedvetet objekt! När sa han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Står du och säger att du inte är ett unikt individuellt upplevande jag? Jaget/själen är det medvetna subjektet i kroppen! Kroppen är ett omedvetet objekt! Jag vet inte vad du menar med det där, jag pratade om din okunnighet angående termer som du ganska tydligen inte förstår dig på. Jaget är ett samlingsnamn för hjärnfunktioner enligt Freud. Inget mer. Jaget är inte "själen." Kroppen är väldigt medvetet. Om din kropp inte hade medvetande så hade du inte kunnat få dopamin inpumpat i din hjärna då du ser något av intresse. Du skulle inte känna om du tryckte fingret på tangenter. Allt detta är elektriska impulser från något som ledet till din hjärna. Fullt medvetande. Fast nu förväntar jag mig inte att du ska förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Börjar ni inte bli trötta på alla dessa blå dunster som ständigt slås i våra ögon? Jo. GTFO. @Umberto: Är det inte dags att göra en H&Co-serie av detta missfoster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Så, trött på att han pumpar ut skittrådar som ingen egentligen bryr sig om. @Forskare: Håll dig till denna tråden, hittar du en ny banbrytande teori som inte har några gränser, posta den i denna tråden, TACK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 (redigerad) Så, trött på att han pumpar ut skittrådar som ingen egentligen bryr sig om. @Forskare: Håll dig till denna tråden, hittar du en ny banbrytande teori som inte har några gränser, posta den i denna tråden, TACK. Bra gjort men ändra titeln till Kreationism och konspirationer eller något liknande så det faktiskt kan bli något vettigt (relativt) av den. Han måste ju tillåtas fortsätta posta korkade idéer, och de som nu orkar, argumentera emot dem. Redigerad 13 april, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Så, trött på att han pumpar ut skittrådar som ingen egentligen bryr sig om. @Forskare: Håll dig till denna tråden, hittar du en ny banbrytande teori som inte har några gränser, posta den i denna tråden, TACK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Och du tror att han kommer att lyda och aldrig mer starta en ny tråd? Skulle inte tro det, kommer nog en ny tråd snart, det var ett tag sedan han startade en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Och du tror att han kommer att lyda och aldrig mer starta en ny tråd? Skulle inte tro det, kommer nog en ny tråd snart, det var ett tag sedan han startade en... Bryter han mot de stellan säger så finns de ju anledningar till varningar/ban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Och du tror att han kommer att lyda och aldrig mer starta en ny tråd? Skulle inte tro det, kommer nog en ny tråd snart, det var ett tag sedan han startade en... Vilket då blir ett regelbrott och då åker han dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Bryter han mot de stellan säger så finns de ju anledningar till varningar/ban Eller om han ifrågasätter hela skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Bryter han mot de stellan säger så finns de ju anledningar till varningar/ban Bästa idén på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Forskare Skrivet 15 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Jag vet inte vad du menar med det där, jag pratade om din okunnighet angående termer som du ganska tydligen inte förstår dig på. Jaget är ett samlingsnamn för hjärnfunktioner enligt Freud. Inget mer. Jaget är inte "själen." Kroppen är väldigt medvetet. Om din kropp inte hade medvetande så hade du inte kunnat få dopamin inpumpat i din hjärna då du ser något av intresse. Du skulle inte känna om du tryckte fingret på tangenter. Allt detta är elektriska impulser från något som ledet till din hjärna. Fullt medvetande. Fast nu förväntar jag mig inte att du ska förstå. Jaget = hjärnfunktioner? Hur förklarar du då att det fortfarande finns ett medvetet jag hos många som har haft Nära Döden-Upplevelser, fast hjärnans funktioner varit inaktiva? Givetvis är det själen som är det medvetna jaget! Hjärnfunktionerna i sig har inga upplevelser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Skulle inte förvåna mig om användaren över Forskaren är nån från Jeehovas eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Skulle inte förvåna mig om användaren över Forskaren är nån från Jeehovas eller nåt. Har för mig att ForskarN^ är hare krishna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Har för mig att ForskarN^ är hare krishna. Jag sätter inte emot, då det på profilen står "Välkomna, kära älskade vänner! Hare Krishna!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts