Renard Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Hej! Jag undrar om ni har skolkat från skolan/jobbet någon gång bara för att få spela ett spel ni just köpt. Själv har det hänt en gång i samband med ett spel jag verkligen sett fram emot. Då stannade jag hemma en dag bara för att få njuta. Redigerad 23 september, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Tydligen måste man rösta i båda för att ens få lägga sin röst, så null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Yeah, Star Wars Battlefront II nån' gång i femman eller sexan, helt klart värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Tydligen måste man rösta i båda för att ens få lägga sin röst, så null vote. +1 Räknas det som skolk om man spelar ett spel på sin laptop under hela lektionen? Jag menar.. man är ju där man man skiter i att jobba? Aah när WoW var nytt, satt och lirade WoW hela tiden.. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Tydligen måste man rösta i båda för att ens få lägga sin röst, så null vote. Går det att ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Går det att ändra på? Testa att trycka på edit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Testa att trycka på edit? Fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Flera gånger för att spela WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Jag var hemma en gång i 5:an (2 år sedan) för att spela Vice City som jag hade fått av en kompis, jag lyckades bara vara hemma en dag men den dagen var underbar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Nej faktiskt har det aldrig hänt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Ja, det har väl hänt någon gång tror jag väl. Minns inte vad för spel dock, men det var under mina tidigare år.... typ i 4'an eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Japp. Skolkat från jobbet. Tror det var när GTA San andreas släpptes. Hämtade det på natten och spelade hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Ojdå, det skulle vara intressant och veta hur många gånger man drog hem från skolan då CS 1.2-1.5 var kul fyfasiken, visst jag gick på lågstadiet 4:an eller 5:an men what-teh-shiet, det var värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Har faktiskt aldrig skolkat från skolan, men har bangat andra saker ett par gånger, typ gå ut med polare och såna saker..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Aah, ze memories, när jag lirade WoW så var jag "sjuk" 2 dagar i veckan typ, skyllde på dåligt immunförsvar o massa skit Skolka ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 har aldrig skolkat från skolan för att spela, har dock övervägt det. Taget från Gamereactor.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Jag har för mig att jag skolkade en gång i åttan för att spela Silkroad Online... en dag. Det har jag dock aldrig gjort om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 När GTA IV kom, gick från skolan när butiken hade öppnat vid 10, hämtade spelet och kom inte tillbaka den skoldagen. Grym känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Japp. Ett par gånger. Någon dag efter WoW burning crusade expansion, 1 dag efter wotlk expansion. Sen har jag skippat någon oviktig dag i skolan för att spela Ninja Gaiden och Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 När jag var verklig n00b på CS så var jag fast i det. Skolkade sammanlagt flera veckor och satt bara och spelade CS hela tiden. Naturligtvis ångrar man det nu, men jag var spelberoende på riktigt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts