skoric60 Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) hej alla gta nerds! skulle bara berätta att jag vet hur man gör en threewheeling om du har hydraler som jag lärt mig själv, det måste dock vara en lowrider annars funkar det ej... om ni undrar vad en threewheeling är så kan ni kolla på den här videon http://www.youtube.com/watch?v=6HvGgVlKpqY...feature=related du börjar genom att trycka på den vänstra spaken så att bilen blir ''högre'' sen håller du ner den högra spaken snettneråt och kör om du gör fel åker bilen som vanligt men om du gör rätt blir det rätt tufft... aldrig sett nått liknande själv på gta sa visste inte att man kunde göra det men om ni behöver mer hjälp kan jag göra en video på tuben p.s riktigt roligt om du kan det hära med lowriders! Redigerad 22 september, 2009 av skoric60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts