Jump to content

Virus?!

SimonJ
 Share

Recommended Posts

Tror jag hade nåt liknande gick in i felsäkert läge och tog bort filen eller om det var en dll fil som var virus sen startade jag i normalt läge vips så funkade det. Så testa med felsäkert läge

Så jäkla onödigt :wub:

Varför letar han inte bara upp filen och tar bort den utan att starta i felsäkert läge? Om det inte går att ta bort den är det bara att döpa om den innan han tar bort den... Suck

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jäkla onödigt :wub:

Varför letar han inte bara upp filen och tar bort den utan att starta i felsäkert läge? Om det inte går att ta bort den är det bara att döpa om den innan han tar bort den... Suck

Men suck på dig med.

----

Simon jag gjorde nåt liknande sak när jag hade samma skit tog bort filen startade om datorn då kom den tillbaks enda som hjälpte att var att gå in i felsäkert läge och tabort den där sen starta normalt sen lät ja den stå i 5-10min och inge varning. Kollade även i Windows mappen men den fanns ej där. Så testa samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men suck på dig med.

----

Simon jag gjorde nåt liknande sak när jag hade samma skit tog bort filen startade om datorn då kom den tillbaks enda som hjälpte att var att gå in i felsäkert läge och tabort den där sen starta normalt sen lät ja den stå i 5-10min och inge varning. Kollade även i Windows mappen men den fanns ej där. Så testa samma sak.

Okej, ditt problem som du hade verkar vara exakt samma som mitt. Ska testa! :wub:

@Joe Dirt: Jag kommer inte ens in i mappen där det står att filen finns även fast jag skriver in rätt "adress".

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, nja, jag har nog inte gjort det någon gång förut. :wub:

Mkay. Nu har du ju engelskt XP så det kan se lite annorlunda ut, men det borde inte vara så svårt att klura. Gå till controlpanel, sen System, sen System Restore tabben. Bocka i krysslådan om att du vill inaktivera och tryck sen på Apply, svara ja till frågan om att radera.

Sen kan du nog aktivera igen (bocka ur, apply) Starta om datorn och se om det fixxade probelmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mkay. Nu har du ju engelskt XP så det kan se lite annorlunda ut, men det borde inte vara så svårt att klura. Gå till controlpanel, sen System, sen System Restore tabben. Bocka i krysslådan om att du vill inaktivera och tryck sen på Apply, svara ja till frågan om att radera.

Sen kan du nog aktivera igen (bocka ur, apply) Starta om datorn och se om det fixxade probelmet.

Okej, ska testa. Thanks! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor