Weener Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Den här jäveln skulle jag vilja puckla på, han förtjänar en riktig beatdown. Så jävla kaxig uppsyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 (redigerad) Den här jäveln skulle jag vilja puckla på, han förtjänar en riktig beatdown. Så jävla kaxig uppsyn! Jaså? Vem är han ... hon? För nu tycker jag faktiskt bara synd om honom på grund av utseendet... Redigerad 20 september, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Jaså? Vem är han ... hon? För nu tycker jag faktiskt bara synd om honom på grund av utseendet... Det är Lasse Gustavsson tror jag. Han blev svårt bränd i en olycka och hans arbetskamrat omkom. Han låg inne på morsans avdelning efter olyckan och hon tycker att han var en helskön person. Trots olyckan ser han livet ifrån den ljusa sidan. Weener får gärna förklara varför han hatar honom, både jag och mor undar=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Tror Weener skojar, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Tror Weener skojar, lol. Tyckte inte det var roligt alls : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Tyckte inte det var roligt alls : < Inget någon kräver av dig att göra heller. Jag däremot tyckte att han var rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Inget någon kräver av dig att göra heller. Jag däremot tyckte att han var rolig. oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 http://images.chron.com/blogs/whitehouse/archives/teletubbies_tinky_winky.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Det är Lasse Gustavsson tror jag. Han blev svårt bränd i en olycka och hans arbetskamrat omkom. Han låg inne på morsans avdelning efter olyckan och hon tycker att han var en helskön person. Trots olyckan ser han livet ifrån den ljusa sidan. Weener får gärna förklara varför han hatar honom, både jag och mor undar=) Hahahaha! Lustigt att du tog på det på så stort allvar att du gick till din moder och sa att en kille på ett internetforum ville spöa lasse brandman. Självklart har jag inget emot honom, tvärtom. Tycker synd om honom. Jag gjorde det enbart för att skämta och väcka ilska i folk, vilket jag uppenbarligen lyckats med. Hade gärna slagigts mot Tomas Ledin, Lars Winnerbäck eller någon annan svensk värdelös musiker. Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 http://images.chron.com/blogs/whitehouse/archives/teletubbies_tinky_winky.jpg Make it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Självklart har jag inget emot honom, tvärtom. Tycker synd om honom. Jag gjorde det enbart för att skämta och väcka ilska i folk, vilket jag uppenbarligen lyckats med. Ja, verkligen. Hugo, jag hoppas att någon psykstörd kines kastar syra i din mammas ansikte nästa gång hon är och handlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Hade gärna slagigts mot Tomas Ledin, Lars Winnerbäck eller någon annan svensk värdelös musiker. Usch Inte min Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Hahahaha! Lustigt att du tog på det på så stort allvar att du gick till din moder och sa att en kille på ett internetforum ville spöa lasse brandman. Självklart har jag inget emot honom, tvärtom. Tycker synd om honom. Jag gjorde det enbart för att skämta och väcka ilska i folk, vilket jag uppenbarligen lyckats med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Make it Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Make it Men, det blir ju ojämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Bara för att förtydliga - grundtanken bakom tråden för tråden är inte att välja motkombattanter efter hur mycket man ogillar dem, utan snarare efter vad man tror skulle bli en bra fajt. Jag säger inte att man inte får göra sina val enligt det första jag skrev - men... det blir inte lika intressant då, och självreflektionen uteblir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Det skulle vara intressant att slåss med någon riktig karlakarl, typ drängen Alfred eller Ulf Brunnberg. Jag skulle visserligen inte ha någon chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 Det skulle vara intressant att slåss med någon riktig karlakarl, typ drängen Alfred eller Ulf Brunnberg. Jag skulle visserligen inte ha någon chans. That's what I'm talking about! Eller typ den där skogshuggaren i det där gamla SNES-boxingspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 (redigerad) Har ända sedan jag var en liten pojkvasker velat spöa skiten ur Damnd från spelet Final Fight; dels för hans otroligt dryga skratt, dels för att han kidnappade Haggars dotter... http://media.giantbomb.com/uploads/0/26/10151-damnd_large.jpg Redigerad 26 september, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Anledning? Tjaaaa, han dödar oskyldiga kryp med sin egen kroppsvikt. Nej men ärligt talat, alltid stört mig på hans sätt, hans... röst "Let'so GOOOOOOOOOOOOO" Dessutom så utesluter han sin egen bror också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts