AngryAxel Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Sitter i skrivande stund och ser på Fight Club, och efter lite småskrockande åt frågan som ställs, började jag fundera på den mer och mer. Jag kom fram till att det viktigaste är att jag skulle välja någon med liknande kroppsbyggnad som mig själv - jag skulle knappast ha någon chans om jag försökte mangla på en skogshuggaraktig karlakarl. Och det här är ett vänskapligt handgemäng, så man behöver inte ta hänsyn till att nödvändigtvis välja "moraliskt dåliga" personer - även om detta kanske skulle öka ens stridslust och vilja att slå ner personen. Hursomhelst - på halvrak arm skulle jag iallafall välja att slåss mot Jamie T, Justin Long, eller Topher Grace. You go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Har aldrig slagits och lär aldrig göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Jesus - bara för att det skulle vara coolt att kunna säga "Jag har slagits med Jesus". Nä, men jag vill inte slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Har aldrig slagits och lär aldrig göra det heller. Inte jag heller - desto större anledning att fantisera om'et. Bra svar, Boomer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Inte jag heller - desto större anledning att fantisera om'et. Bra svar, Boomer! Jag har extremt svårt att föreställa mig att delta i ett riktigt slagsmål. Jag menar, jag har ju varit mitt i några men aldrig slängt ett slag mot någon. Men om jag fick brottas med vem jag ville så skulle jag gärna vilja gå toe to toe med Bill Hicks eller Bert Karlsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Skulle spöa skiten ur Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Kenny <random>. Killen som med sina polare slog och sparkade ner mig på skolavslutningen i ring 2. Killen som i och med detta har förstört mitt liv. (Gått på BUP, Fick gå om ett år i skolan, rädd för att vara ute själv på stan, rädd för att träffa nytt folk). Har sett han ett par gånger på stan men alltid med polare, jag har tänkt igenom varenda litet scenario och väntar bara på att jag någon gång jag ska lyckas träffa honom ensam och full (ja, han är en skrotlyftare som går på anabola, har fula tatueringar över hela kroppen och är nynazist). Därför behöver jag hitta honom i hans svagaste sinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Sitter här och funderar och funderar men kan egentligen inte komma på någon vettig att slå med en god anledning. Den enda som hela tiden ploppar upp i mitt huvud är min far. För att ge igen för alla de gånger han slagit mig. (Sen har jag alltid velat slå den där lilla bebisen i den där gamla dinosaurieserien som gick på svt eller vart det va.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Sitter här och funderar och funderar men kan egentligen inte komma på någon vettig att slå med en god anledning. Den enda som hela tiden ploppar upp i mitt huvud är min far. För att ge igen för alla de gånger han slagit mig. (Sen har jag alltid velat slå den där lilla bebisen i den där gamla dinosaurieserien som gick på svt eller vart det va.) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 (redigerad) lol Yeah that's the one! F-ing hate him! Edit: Alla lillgamla skitar också! HATE THEM! Redigerad 19 september, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Vilken knäpp tråd. Skönt att se så många som aldrig skulle kunna tänka sig att slåss. Har själv aldrig slagit någon heller aldrig blivit slagen. Hatar våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 lol Hahah fan vad jag gillade den där serien. Satt nästan alltid skratta åt det men länge sen jag såg den. ---- Skulle vilja slåss mot Hitler just för allt han har gjort skulle vara riktigt skönt att pricka in en fin höger på han så han däckar och aldrig vaknar till liv igen. Eller slåss mot Mike Tyson just för att skryta om att man har nitat han. Menar vilken upplevelse att få slåss mot han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Skulle vilja slåss mot mig själv, lär bli en jämn match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 lol Åh, vad heter den serien!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Åh, vad heter den serien!? http://en.wikipedia.org/wiki/Dinosaurs_%28TV_series%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Visst har tanken slagit en (no pun intended) att man bara vill slå vissa människor, men jag är inte den våldsamma typen. Skulle vilja slåss mot mig själv, lär bli en jämn match. Jag hade nog också velat slåss mot mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Ptja, möjligen någon liten kaxig skitunge. Typ bara bryta alla moraliska barriärer och ge mig på honom. Annars mig själv, skulle vara intressant. Slåss aldrig, så det skulle nog se rätt löjligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 En av dvärgarna i "Fångarna på fortet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Björne. Så jävla coolt om man fick det på film också. Klockren musikvideo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Haha, vad tänker jag med? Självklart skulle jag vilja ge Michael Cera en knogmacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts