Curly Skrivet 18 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 (redigerad) Ok, men det är första gången på länge (alls?) som du lägger en Intel Processor i ett köp-list-tips Myes, Phenom II har varit bättre prissatt, men du lär hitta någon gammal tråd när jag rekommenderar C2D/Q. Nu kommer jag inte rekommendera något annat än Lynnfield för ~8 000 kr och uppåt. Redigerad 18 september, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Tja. Fick delarna idag! wie. Undrar dock... Hur vet jag att jag kopplat allt rätt? Fanns ju några hål som kunde ta in många av sladdarna.. Lampor och fläktar tex.. Vågar jag sätta på den nu? Vad händer om något är felkopplat? BOOM BOOM short circuit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Tja. Fick delarna idag! wie. Undrar dock... Hur vet jag att jag kopplat allt rätt? Fanns ju några hål som kunde ta in många av sladdarna.. Lampor och fläktar tex.. Vågar jag sätta på den nu? Vad händer om något är felkopplat? BOOM BOOM short circuit? Har du kopplat för mycket fel så kommer det bli kortslutning. Inget jättehögt boom men litet boom och sedan är kanske vissa delar paj. Använd guiden som Curly gav Dator byggar skolan. Var försiktig när du t.ex ska sätta in processor, som vi nämde tidigare i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Tja. Fick delarna idag! wie. Undrar dock... Hur vet jag att jag kopplat allt rätt? Fanns ju några hål som kunde ta in många av sladdarna.. Lampor och fläktar tex.. Vågar jag sätta på den nu? Vad händer om något är felkopplat? BOOM BOOM short circuit? Om allt har passat och du inte har fått använda våld(i stor utsträckning) så ska det fungera. bara du följt instruktioner vart allt kablage ska vara så är det bara att tuta och köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 bara du följt instruktioner vart allt kablage ska vara så är det bara att tuta och köra. That's what I did. Förälskad med den här datorn redan. Tack så mycket! sidenote: Fick aldrig med någon VGA adapter så fick åka in till webhallen och köpa en konverterar kabel.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts