Mark Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 När jag försöker byta namn på den markerade mappen (Saosin) så dyker detta upp? Jag får alltså inte byta namn på mappen, wtf. Vadå behörighet? Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 När jag försöker byta namn på den markerade mappen (Saosin) så dyker detta upp? Jag får alltså inte byta namn på mappen, wtf. Vadå behörighet? Vad ska jag göra? Testa att ändra till admin rättigheter kommer inte ihåg hur man gjorde i Vista. Eller om det var run as admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 När jag försöker byta namn på den markerade mappen (Saosin) så dyker detta upp? Jag får alltså inte byta namn på mappen, wtf. Vadå behörighet? Vad ska jag göra? Det kan vara så att något program använder mappen, kolla i aktivitetshanteraren om du ser något program SOM kan vara skyldigt. Ibland är det så att om du har ett fönster öppet med den mappen och sedan försöker döpa om mappen så klagar Vista på att ett annat fönster använder mappen. Dvs Vista säger att du inte rättigheter att ändra/ta bort mappen. Testa att ändra till admin rättigheter kommer inte ihåg hur man gjorde i Vista. Eller om det var run as admin. Du är verkligen galen, run as administrator går bara på .exe program. Och att byta namn göt man ju i explorer som redan är startat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 Kolla så att du inte seedar filen samtidigt i ditt torrent-program, som Alle sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts