Hultenius Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 Välkommen till utvecklarforumet! Det här är forumet där GTASajtens framtid utvecklas. Slutprodukten är ett nytt och betydligt förbättrat forum baserat på IPB 3.x, fast med en tydlig GTASajten-prägel. Syftet med detta utvecklarforum är att ha någon plats att diskutera idéer och arbete. Vad menas då med ett "betydligt förbättrat forum"? Det är ju ett enormt subjektivt slutmål och knappast mätbart. Det man kan konstatera är att forumet idag dras med ganska många brister (varav en del allvarliga). Hur dessa ska lösas och hur forumet rent allmänt kan förbättras kommer att bearbetas under första fasen, där alla medlemmar är välkomna att lägga fram och diskutera idéer. Först i den andra fasen, utvecklingsfasen, kan vi fastställa vad som ska implementeras. Dels utifrån diskussioner, beräknad tidsåtgång och hur många som är villiga/har kunskapen att implementera idéerna. Huvudmålet blir således att migrera till den nya plattformen (IPB 3.x) och sekundära mål kommer att fastställas senare. Återigen, välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 FUCKING EPIC! Nu jävlar ska idéer flöda här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Gött, ska bli kul att se andra ideer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Härligt detta. Inte en dag för tidigt. Jag befinner mig själv för tillfället inte på det kreativa planet, men det kommer säkert idéer när man ser andra spåna. Ska bli intressant att se om Umberto kokat ihop något matnyttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Jag har haft full upp senaste veckan men ska försöka framföra mina idéer under dagen (=idag torsdag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts