VickeX Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 Vad är det som får dig att längta mest till TBoGT? Är det bara hela paketet så välj det. Annars så ser jag gärna att ni bara väljer det som är det som absolut får er att längta. Personligen så är det ingenting speciellt som får mig att längta mer än någonting annat, så därför väljer jag alla alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 Discostilen och storyn såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Allt, lulz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Over the top-uppdragen så klart! Som man säger: "If it's worth doing, it's worth overdoing!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Att (förhoppningsvis) få sätta en kula i Bulgarin's huvud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 Att (förhoppningsvis) få sätta en kula i Bulgarin's huvud! Mjo. Det skulle väl klassas som storyn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 Fordonen. APC:n och fallskärmen för att vara specifik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Jag vet inte, jag har förlorat mitt förtroende för RockStar efter TLAD eftersom min sparfil blev helt fucked och spelet vägrade ge mig uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Fordonen. APC:n och fallskärmen för att vara specifik. Fallskärmen klassas nog mera som en feature (möjlighet) och/eller ett vapen. Så om du inte röstat så kan du rösta på det också. Fordonen och features. Jag vet inte, jag har förlorat mitt förtroende för RockStar efter TLAD eftersom min sparfil blev helt fucked och spelet vägrade ge mig uppdrag. Men det lär ju inte direkt vara R*'s fel. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 (redigerad) Men det lär ju inte direkt vara R*'s fel. Lol. Vems fel är det då? Det var ju dem som släppt ett buggat spel. Redigerad 30 september, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Jag röstade på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts