Siana Skrivet 18 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 Fan det är synd att det inte finns något ordentligt svenskt ställe att beställa ifrån. Kanske skulle hälsa på nya butiken i Linköping iofs. De ska ju ha allt till Apple produkter säger dom. Webhallen har en massa bra skal, där får du skalet dagen efter du har beställt det om du beställer innan 16. De är ju förstås dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 Adrian, detta kanske ser bra ut: http://www.tradera.com/Silikon-Skal-Fodral...uktion_98863092 Du.. Det var ganska najs. Pluspoäng till Siana, skalman. Om du vill så får du gärna posta något som typ, en video eller vad som helst som visar hur bra ett silikonskal är. :yes: För det verkar mest motverka repor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 Webhallen har en massa bra skal, där får du skalet dagen efter du har beställt det om du beställer innan 16. De är ju förstås dyrare. Aaaah.. Tack Ska kolla in det Du.. Det var ganska najs. Pluspoäng till Siana, skalman. Om du vill så får du gärna posta något som typ, en video eller vad som helst som visar hur bra ett silikonskal är. :yes: För det verkar mest motverka repor. Det har ju en viss dämpande effekt vid fall också vad jag förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 Du.. Det var ganska najs. Pluspoäng till Siana, skalman. Om du vill så får du gärna posta något som typ, en video eller vad som helst som visar hur bra ett silikonskal är. :yes: För det verkar mest motverka repor. Det där är en Capsule Rebel (en sån som jag har), så den har silikon OCH hårdplast... Men hårdplasten är mest där för att hålla ihop silikonen, det är fortfarande silikonkanterna som tar smällarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Vafan, halva grejen med å köpa mobiler är ju å se hur länge de håller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Vafan, halva grejen med å köpa mobiler är ju å se hur länge de håller! Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Fegis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 http://www.explosm.net/db/files/Comics/Rob/help.png Haha, åh vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Asbra. Väntar fortfarande på leveransmeddelande, har väntat sen den 4:e September och lär få vänta hela denna och nästa vecka om det är ~ 4 veckors leveranstid som Halebop antydde till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Tjejen har fått sin nu! dock är hennes mamma så urbota korkad att hon tog med sig den hem ut i skogen istället för att lämna av den till henne i skolan så jag kan inte leka med den på flera dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 (redigerad) Tjejen har fått sin nu! dock är hennes mamma så urbota korkad att hon tog med sig den hem ut i skogen istället för att lämna av den till henne i skolan så jag kan inte leka med den på flera dagar Tufft läge! ^^ -- Jag hatar Halebop just nu! Klockan 1 inatt skulle mitt nummer bytas, blabla, när jag vaknar så är mitt telenor oregistrerat och jag tänker direkt "jaaa, äntligen!", tittar på telefonen, INGEN FUCKING SERVICE fortfarande!! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Så nu kan jag inte spamma sönder mina kompisar med sms förrän imorgon.. På tal om att spamma... Ni med iPhone (vilken modell som helst), Har ni kommit på något sätt ni kan tipsa om hur man skickar väldigt många sms till en person bara för att störa? Har ju 3000 gratis i månaden nu så. Enda jag kommit på är att skriva en bokstav, direkt klicka skicka, sen skriva en bokstav, skicka osv. Redigerad 23 september, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Tufft läge! ^^ -- Jag hatar Halebop just nu! Klockan 1 inatt skulle mitt nummer bytas, blabla, när jag vaknar så är mitt telenor oregistrerat och jag tänker direkt "jaaa, äntligen!", tittar på telefonen, INGEN FUCKING SERVICE fortfarande!! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Så nu kan jag inte spamma sönder mina kompisar med sms förrän imorgon.. Ett mail senare till halebop så hade de ett tekniskt fel precis då mitt nummer skulle bytas. Nu är allt fix och jag kan sitta med edge inne på skolan och rapportera till gtasajten. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Inte för o skryta inför alla som inte fått sina telefoner eller så men jag önskar att jag ägde en kamera så jag kunde ta bild på den låda som ligger i mitt knä just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Inte för o skryta inför alla som inte fått sina telefoner eller så men jag önskar att jag ägde en kamera så jag kunde ta bild på den låda som ligger i mitt knä just nu Hoppas att jag kan säga samma sak om en vecka Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Hoppas att jag kan säga samma sak om en vecka Grattis! Den är så vackert paketerad att jag vill gråta :') Redigerad 24 september, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Den är så vackert paketerad att jag vill gråta :') Den är så vackert och sparsamt paketerad så man blir helt förundrad när man ser den. Extremt liten låda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Apples paketeringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Vad ska man göra när man vill registrera ett iTunes store konto men inte har ett kort man får använda till sådant? (har VISA electron och de tas inte emot av en endaste nätbutik ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Använd någon av dina föräldrars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts