Skotten_31 Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 (redigerad) Var hittar jag spelet?? Hela spelet och inte bara demot. EdiT: Spelet heter faktiskt Investigators Tack! Redigerad 15 september, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Var hittar jag spelet?? Hela spelet och inte bara demot. EdiT: Spelet heter faktiskt Investigators Tack! Fick det från play now arena men där verkar den inte finns längre. googlade lite och hittade den här (skickar på PM) men vet inte om det är rätt. Skriv i tråden om det var rätt eller ej. Om inte ska jag fortsätta hjälpa dig leta. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Fick det från play now arena men där verkar den inte finns längre. googlade lite och hittade den här (skickar på PM) men vet inte om det är rätt. Skriv i tråden om det var rätt eller ej. Om inte ska jag fortsätta hjälpa dig leta. =) Stod något om riktiga 'investigators. tråkigt att Play now tog bort spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Somliga har tur och har det redan på mobilen från första början . Fast jag vågar inte ladda ner andra delen av spelet. Vet inte hur mycket det kostar och mina pengar växer inte på träd direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts