AngryAxel Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Jag vet inte om den här passade bäst i "MFG" eller "Spel", men det blev det senare! (duh) Hursomhelst - DJ Hero är på gång. Och det i sig kanske inte är någon jättenyhet; det släpps ju nya musiksimulatorspel oftare än 'Idol' går på TV. Men det coola är att Daft Punk har en central roll i det, och har gjort elva nya mixar till det. · Daft Punk "Around the World" vs. Young MC "Bust A Move" · Daft Punk "Da Funk" vs. NASA "Strange Enough ft. Karen O, ODB and Fatlip" · Daft Punk "Da Funk" vs. Queen "Another One Bites the Dust" · Daft Punk "Robot Rock" vs. Hashim "Al-Naafiysh (The Soul)" - Produced and mixed by The Scratch Perverts · Daft Punk "Robot Rock" vs. Queen "We Will Rock You" · Daft Punk "Short Circuit" vs. Boogie Down Productions "Jack Of Spades" · Daft Punk "Technologic" vs. Gary Numan "Cars" · Daft Punk "Television Rules The Nation" vs. No Doubt "Hella Good" Popwhore Gamereactor http://popwhore.com/wp-content/uploads/2009/09/daft_punk_djhero3_71263_screen.jpg http://www.youtube.com/watch?v=S9loz95y7vk Ber om ursäkt ifall allt det här är 'teh old', förresten, jag hänger inte så värst väl med i spelbranschen. Men detta fångade min uppmärksamhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Hur funkar det när en "linje" åker upp eller ner ett snäpp? Fattade inte riktigt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Hur funkar det när en "linje" åker upp eller ner ett snäpp? Fattade inte riktigt det.. Menar du till höger/vänster? Han har ju en spak, eller nått, till vänster som han trycker till vänster/höger beroende på hur spåren går.. tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Menar du till höger/vänster? Han har ju en spak, eller nått, till vänster som han trycker till vänster/höger beroende på hur spåren går.. tror jag iaf Han såg ut att använda den typ varje gång det kom en "knapp". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Han såg ut att använda den typ varje gång det kom en "knapp". Nope, look again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 (redigerad) Han såg ut att använda den typ varje gång det kom en "knapp". Det är cross-fadern och används till att byta mellan de två olika låtarna i mixen. Riktigt tunga mixar i spelet, kommer bli grymt bra. Jag som växt upp med elektronisk musik samt hip-hop och dylikt tycker att det är på tiden att det kommer, tror nog att fler känner likadant. Redigerad 15 september, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 (redigerad) *Bump* Så grymt otroligt skönt spel, mixarna är underbara, även fast vissa låtar används fler än en gång så känns det inte så. Är det någon som har koll på om activision/freestyle games sagt något om de skall släppa mixarna på cd? EDIT: Nvm, hittade mixarna Redigerad 7 november, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Blir ett köp när jag beställt och fått ny läsare till 360't, ser grymt skönt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jag köpte det förra veckan och jag älskar det. Det är så jävla roligt. Mycket bättre än GH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jag köpte det förra veckan och jag älskar det. Det är så jävla roligt. Mycket bättre än GH e fett sugen på det, eftersom jag diggar GH trots att jag inte e så mkt för musiken, så borde detta va ngt för mig som älskar hiphop. men vill pröva de först, rätt mkt cash ju. aja väntar på AC2 nu bara ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Satt hos en kompis och spelade... Sjuuuuuuuuuuuukt roligt spel! Daft Punk är ju i princip det enda man spelar, dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Hmm, jag tycker att det ser så simpelt ut? Bara tre knappar och en liten "switch". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Hmm, jag tycker att det ser så simpelt ut? Bara tre knappar och en liten "switch". Långt ifrån simpelt, blir en hel del saker att göra med spikes osv. på hard/expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Provade det idag på gamestop, mycket roligare än vad jag hade förväntat mig. önskar mig nog det till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Kan man köpa kontrollen utan spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.waync Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Yes guitar hero 3 is coming to PC as well. The only difference being that it want developed by Neversoft like the console versions, but that can only be a good thing, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Yes guitar hero 3 is coming to PC as well. The only difference being that it want developed by Neversoft like the console versions, but that can only be a good thing, right? ... Vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Yes guitar hero 3 is coming to PC as well. The only difference being that it want developed by Neversoft like the console versions, but that can only be a good thing, right? Guitar hero?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts