Vice. Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Är med i en tävling där man kan vinna ett ps3spel. Man ska komma på vilket spel bilderna kommer ifrån. TROR, jag har rätt på 3 st. Känner ni till dem andra? Ska lämna in svar senast lördag. Tack på förhand//Vice 1) 2) Assisans creed 3) 4) Fat princess 5) 6) Uncharted drakes fortune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Är det inte svenska flaggan på första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Är det inte svenska flaggan på första? jo, det är ett easter egg i Battlefield 1943 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 3. Warhawk. Känns garanterat igen på den pickup som syns till vänster om vägen. Banan är från ett av expansionspaketen. Jäkla bra bana, för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Ehm, typ.. Ge oss länken till tävlingen. Vi ska inte vinna ett spel till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Är stensäker på att nummer 5 är Killzone 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 (redigerad) Är stensäker på att nummer 5 är Killzone 2. EDIT: lulz, trodde att det stog 2 först Redigerad 15 september, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 5: Är KillZone 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Så här alltså? 1) Battlefield 1943 2) Assisans creed 3) Warhawk 4) Fat princess 5) Killzone 2 Ehm, typ.. Ge oss länken till tävlingen. Vi ska inte vinna ett spel till dig. Ni vinner inte ett spel till mig, ni hjälper mig. Jag kunde en del själv. Var inte så kniden Stell. Nästa gång är det du som behöver hjälp med nått. =) Tävlingen i fråga finns på playstations forum. Men jag vet inte riktigt om det är seriöst, finns bara en tråd i forumet där en medlem skriver att man vinner ett spel. Men alltid kul att försöka. har ju aldrig vunnit nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts