qenzi Skrivet 13 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 (redigerad) Hej! Jo mitt gta iv hänger sig efter nästan exakt 3min VARJE gång. Spelet är på finns på min pc, och är helt o moddat. När det hänger sig så gör det de vart som helst jag behöver inte göra något speciellt.. Skärmen blir först helt still och sen blir skärmen grå.. SNÄLLA HJÄLP MIG!! Redigerad 13 september, 2009 av qenzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 Hej! Jo mitt gta iv hänger sig efter nästan exakt 3min VARJE gång. Spelet är på finns på min pc, och är helt o moddat. När det hänger sig så gör det de vart som helst jag behöver inte göra något speciellt.. Skärmen blir först helt still och sen blir skärmen grå.. SNÄLLA HJÄLP MIG!! Öppna datorn och kolla så att det inte är för mycket damm, dom symptomen du har är klassiska för överhettade datorkomponenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 13 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 (redigerad) Öppna datorn och kolla så att det inte är för mycket damm, dom symptomen du har är klassiska för överhettade datorkomponenter. Ska testas! tack för svar! Edit: Svaret var overclock! Redigerad 13 september, 2009 av qenzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts