Chreespy Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Hur gör man på detta? Det är det första print works missionet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Säg vad det heter så kanske jag kan hjälpa... kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Hur gör man på detta? Det är det första print works missionet. ...kanske lite sent att svara eftersom du troligen har klarat de...men för alla andra så ett tips...Kör upp med en PCJ 600 på båten och kör på alla andra å dra till kaptenen....när polisen kommer skiter du i dom och kör till Pay n Spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Nej, jag har inte klarat det men nu vet jag hur jag klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 jag tog sea sparrow och bombade på båten...men om du inte har den så e det inte så lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 jag tog sea sparrow och bombade på båten...men om du inte har den så e det inte så lätt... Eller HUNTERN!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts