Jazz Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Camilla > Fjant-pojke-med-hållning-som-Quasimodo imo, men han försvinner väl nästa vecka. Erik eller Reza bör vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Kan de inte plocka bort de 13åriga tjejerna som sitter längst fram vid scenen. Det är så uppenbart att de bara vill synas och bli detta årets fröken avsvimmad. Så jäkla löjligt och det värsta är bildproducenten som blir skitkåt på detta och klipper in dem i bild hela tiden som om det vore en slags bekräftelse på idolernas stjärnstatus. Deras beteende ska ignoreras, det är bara ett sätt att söka uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Seriöst. Jag har aldrig gillat Idol, men Tove och Erik har fått mig att fastna i idolträsket. Jag menar, Eriks version av The Show Must Go On är så sjukt mäktig och Toves I Wish I Was A Punkrocker är magnifikt bra den med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Seriöst. Jag har aldrig gillat Idol, men Tove och Erik har fått mig att fastna i idolträsket. Jag menar, Eriks version av The Show Must Go On är så sjukt mäktig och Toves I Wish I Was A Punkrocker är magnifikt bra den med! Lätt att det blir de två i finalen. Reza är för dålig på engelska och Mariette är för tråkig. Jag tror resultatet blir 1. Tove 2. Erik 3. Calle 4. Mariette 5. Reza Men Tove och Erik är jag väldigt osäker på. Tove verkar mest populär nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Lätt att det blir de två i finalen. Reza är för dålig på engelska och Mariette är för tråkig. Jag tror resultatet blir 1. Tove 2. Erik 3. Calle 4. Mariette 5. Reza Men Tove och Erik är jag väldigt osäker på. Tove verkar mest populär nu i alla fall. Vet du vad som hände med honom? Han är ju skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Ja...du.. Han var riktigt bra faktiskt! Tror det kommer stå mellan Tove och Erik, har blivit lite utav veckans höjdpunkt att höra de två sjunga. Men! Alla (Mariette, Calle, Tove och Erik) är lite utav mina favoriter, så vem som än åker ut kommer det kännas tråkigt. Jag har aldrig varit speciellt insatt i Idol, men nu är jag biten, och det ganska rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Vet du vad som hände med honom? Han är ju skitbra. Han gick väl vidare där ifrån, men åkte ut någonstans på vägen till fredagsfinalerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Det här har inte direkt med tävlingen att göra men läste i en Metro-tidning för ett tag sedan att nån av idolerna (Erika tror jag?) hade tre bröstvårtor. Lite awkward. Annars kollar jag bara på idol när jag besöker morsan, hon verkar följa det rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 lol, stämmer tydligen Har du någon hemlighet? - Jag har tre bröstvårtor. Det går i släkten, min mamma och morbror har också det. http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1762...iga-kroppsdelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Jag har också tre bröstvårtor. So? Faktiskt ganska vanligt, verkar det som. Lily Allen hade väl tre bröstvårtor? Mark Wahlberg också... The scientific name for a third nipple is a supernumerary nipple. Supernumerary... Låter ganska hardcore ändå! Men nu är ju det här iofs ingen bröstvårtetråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Jag har också tre bröstvårtor. So? Faktiskt ganska vanligt, verkar det som. Lily Allen hade väl tre bröstvårtor? Mark Wahlberg också... Supernumerary... Låter ganska hardcore ändå! Men nu är ju det här iofs ingen bröstvårtetråd... Hans ser ju mest ut som en leverfläck? Min farfar hade också det! Förresten, om tjejer har det, kan de amma ur den också då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Lily Allen har väl det också, eller så är det en leverfläck som hon skojar om.. Finns bilder där hon visar den, men det är lite svårt att avgöra från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Seriöst? Erik är heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sinnessjukt bra. Helt sjukt. Saknar fan ord för hur jävla bra han är. Helt sinnes. Tove är för den delen inte lite pjåkig heller. De kan bägge gå hur långt som helst om ni frågar mig. Frågan är vad Jihde höll på med i början av programmet? Han betedde ju sig som ett kokainstucket svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Alltså jag förstår inte, vad är det ni tycker är så bra med Tove? personligen tycker jag inte hon sjunger ett dugg bra i jämförelse med de övriga. Sen tycker jag att hennes rörelser är sjukt irriterande och överdrivna. Jag vet inte varför jag har fått den här feelingen, men den finns där och har funnits sedan första gången jag såg henne . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Alltså jag förstår inte, vad är det ni tycker är så bra med Tove? personligen tycker jag inte hon sjunger ett dugg bra i jämförelse med de övriga. Sen tycker jag att hennes rörelser är sjukt irriterande och överdrivna. Jag vet inte varför jag har fått den här feelingen, men den finns där och har funnits sedan första gången jag såg henne . Hon sjunger väldigt bra, har en fantastisk utstrålning och är söt... och ganska cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Lol, Erik ska sjunga "Run to the hills" imorgon! Hur fett kommer inte det bli? Calle ska sjunga"Walking in Memphis" som på audition, det kommer ju också bli hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Lol, Erik ska sjunga "Run to the hills" imorgon! Hur fett kommer inte det bli? Calle ska sjunga"Walking in Memphis" som på audition, det kommer ju också bli hur bra som helst. Agreed, imorgon kommer bli den fetaste idolkvällen någonsin. Sen att dom är i världens bästa stad gör det inte sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Agreed, imorgon kommer bli den fetaste idolkvällen någonsin. Sen att dom är i världens bästa stad gör det inte sämre Hmmmmm. Hmmmmmmmm. Höömm. Heaaaaaaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Är lite tråkigt att juryn favoriserar Erik så till den grad att de har gett honom två låtar som passar honom som handsken och maskerar den ena som en utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Är lite tråkigt att juryn favoriserar Erik så till den grad att de har gett honom två låtar som passar honom som handsken och maskerar den ena som en utmaning. Det är ju dock samma som Idol2007. Marie och Amanda fick enkla låtar att briljera på, Andreas fick en jävla sambalåt som floppade totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts