L_Voll Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Seriöst, darin-killen som precis uppträde innan reklamen... han var som en parodi på sig själv>_> Och han behövde verkligen kritiken han fick. Skön dialekt hade han också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Hon som var först ut i första programmet och gick vidare går i en estet-tvåa i min skola, det tycker jag är himla tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Hon som var först ut i första programmet och gick vidare går i en estet-tvåa i min skola, det tycker jag är himla tufft! Fyfan vad coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Hon som var först ut i första programmet och gick vidare går i en estet-tvåa i min skola, det tycker jag är himla tufft! Vilken skola? Känner igen henne på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Många grymma i år! Mina favoriter är Erika (söt), Sabina, Piotr och Erik, men det känns som sistnämda redan är klar för final så det är inte så kul att heja på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Aaaah.. En gammal kompis åkte uppenbarligen ut idag. Tråkigt på ett sätt skönt på ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Slutet, Bagge, far åt fanders vad rolig han är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 Jävlar vad den här killen tryckte i. :yes: http://www.youtube.com/watch?v=myGp22Jb3UA Var inte Weener på audition i år förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 (redigerad) Jävlar vad den här killen tryckte i. :yes: Var inte Weener på audition i år förresten? Sjukt bra! Sjukt sjukt bra! Ganska roligt vid 1:31-1:32 då han ser helt hjärtkrossad ut när jurymedlemmarna skrattar. Stackaren trodde väl att de skrattade åt att det var dåligt och inte bra. Redigerad 26 september, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=wMrVLLGITYw Detta fick mig att skratta av nån anledning hon sjunger rätt bra, men fan vad fjortiz hon snackar Redigerad 27 september, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Var inte Weener på audition i år förresten? Det blev tyvärr aldrig så, vi sket i det i sista stund. Funderar på att gå dit nästa år, men jag lovar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Detta fick mig att skratta av nån anledning hon sjunger rätt bra, men fan vad fjortiz hon snackar Alltså, det var ju hon som var med i hela den här "skandalen", men jag förstår mig inte på vad fan skandalen är. Hittar ingenting i juryns beteende som skulle vara taskigt? Hon skulle ju ändå aldrig gå långt i tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Alltså, det var ju hon som var med i hela den här "skandalen", men jag förstår mig inte på vad fan skandalen är. Hittar ingenting i juryns beteende som skulle vara taskigt? Hon skulle ju ändå aldrig gå långt i tävlingen. I klippen de lägger upp på hemsidan så kan man höra juryn snacka med varandra. Tydligen kunde man höra i videon som visade hennes sista framträdande (som nu givetvis är borta) att juryn redan då hade bestämt sig att hon skulle åka men valde att låta henne stanna kvar en dag till för att få bra TV. Skandalen är alltså från slutaudition medan videon som är här är från hennes första audition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Fick höra igår att en kompis till mig hade imponerat på Bagge som fan. Trots att han var "för" indie för idol, så skulle han höra av sig med demo osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 I klippen de lägger upp på hemsidan så kan man höra juryn snacka med varandra. Tydligen kunde man höra i videon som visade hennes sista framträdande (som nu givetvis är borta) att juryn redan då hade bestämt sig att hon skulle åka men valde att låta henne stanna kvar en dag till för att få bra TV. Skandalen är alltså från slutaudition medan videon som är här är från hennes första audition. Meh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Hahaha på Camilla idag, hon trodde att hon hade gått vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Hahaha på Camilla idag, hon trodde att hon hade gått vidare! Japp. Postade det precis i Humortråden http://www.youtube.com/watch?v=Fbdin8jWXDs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Japp. Postade det precis i Humortråden Det är ju så jävla hemskt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Alltså jag kan inte göra annat än att bli störtförälskad i Tove. Synd att hon är upptagen. Annars bor hon ju inte allt för långt här ifrån så vitt jag förstog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=wMrVLLGITYw Detta fick mig att skratta av nån anledning hon sjunger rätt bra, men fan vad fjortiz hon snackar Haha, Jag ser din poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts