Renard Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Den här undersökningen riktar sig till CSI fans, därför valde jag att inte ha ett "Tittar inte på CSI" alternativ. Vilken CSI tittar du mest på? Själv tittar jag mest på CSI: Miami. Horatio Caine är ju för bövelen en av världens coolaste seriekaraktärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Inget superfan men kollade alltid när jag tittade på tv förr i tiden. Ska helt klart vara originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Vote: CSI:Maimi Tyvärr så kollar jag ytterst sällan på TV, Men minns ändå mitt Favorit CSI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 CSI: New York tyckte/tycker jag var/är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Både Miami och New York är vidriga, Horatio är sjukt jobbig. Värt att nämna är att jag inte kollat på något CSI på ett par år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Originalet eller New York. Lite mörkare stämning i de två. Votar på originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Inget superfan men kollade alltid när jag tittade på tv förr i tiden. Ska helt klart vara originalet. Vad du sade! Kan få rejäla nostalgikickar av introt till orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 (redigerad) Jag tycker att originalet och NY är så bittra och mörka. Miami har sina mörka stunder också, men Horatio är så karismatisk med sina solglasögon och sina one-liners att jag inte tänker så mycket på det. Emily Procter ser ju inte illa ut heller Redigerad 11 september, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Jag är väl ett större CSI-fan här på sajten och kan säga att originalet är bäst by far. Jag var inne i en period då jag tyckte Miami var mycket bättre (under tiden då originalet hade en liten svacka), men i slutändan vinner alltid CSI Las Vegas. Däremot finns det vissa avsnitt som är enormt bra i både Miami och New York. Jag kan dessutom säga att jag ogillar CSI New York rätt så mycket. Det finns många anledningar, men det främsta är att det helt saknar CSI-känsla trots att Sinise gör ett väldigt bra jobb. Jag har heller aldrig fallit för NY och har hållit mig till Miami och Las Vegas. De bästa avsnitten finns alltid att hämta från originalet och det absolut bästa CSI-avsnittet någonsin är utan tvekan Grave Danger - uppdelat i två avsnitt - som regisserades utav Tarantino (heh, big surprise..). Därifrån kan man verkligen hämta allt man vill ha från ett CSI-avsnitt. De senaste säsongerna har det dock lite trögare, men det har kommit igång rejält igen. I säsongsfinalen (säsong 8) där Warrick dör är det omöjligt att hålla tillbaka tårarna. Sedan fanns det en hel del bra avsnitt från just säsong åtta. Tyvärr tappade serien en hel del när Grissom pensionerar sig i säsong 9 och visst är Fishburn en bra skådespelare, men han är inte "CSI", verkligen inte. Hur som helst så är CSI Las Vegas bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Orginalet är lätt bäst. De andra har på tok för mycket action intryckt i sig. Det går inte ett avsnitt av Miami utan en skottlossning mellan poliserna och bovarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Orginalet är lätt bäst. De andra har på tok för mycket action intryckt i sig. Det går inte ett avsnitt av Miami utan en skottlossning mellan poliserna och bovarna. Det tycker jag fyller ut tiden utmärkt! Trist när de bara håller på med utvärderingar och labbtester. Jag är actionfetishist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 The Big Apple. Vanilla CSI blev väldigt tråkigt för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Det är faktiskt helt sjukt att jag ALDRIG har sett på CSI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 I och för sig så kollar jag aldrig på CSI. MEN JAG TYCKER NCIS är mycket bättre!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 CSI: Las Vegas och CSI: Miami står väldigt nära hjärtat. Tycker båda är rätt likvärdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Det är faktiskt helt sjukt att jag ALDRIG har sett på CSI. Då har du verkligen missat något. Världens bästa serie (både originalet och alla spin-offs är bra). CSI och CSI:NY går på Kanal 5. Däremot ser jag aldrig att CSI: Miami går på samma kanal. Bara på Kanal 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts