Vice. Skrivet 15 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2014 Vem tog koden? Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2014 Jag letar ett RTS som är lite likt C&C, bygga upp städer/byar, skapa arméer och kriga. Men vill inte ha något modernt krigs spel utan vill att det ska svärd, pilbågar, hästar.. ja ni fattar. Något som vet något spel som inte är allt för svårt att läsa sig? Hur är Total war serien och är det lätt att förstå sig på hur spelet fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2014 Jag letar ett RTS som är lite likt C&C, bygga upp städer/byar, skapa arméer och kriga. Men vill inte ha något modernt krigs spel utan vill att det ska svärd, pilbågar, hästar.. ja ni fattar. Något som vet något spel som inte är allt för svårt att läsa sig? Hur är Total war serien och är det lätt att förstå sig på hur spelet fungerar? Om du mot alla överdjävulska odds inte har spelat Age of Empires så kan du ju börja där. Tvåan är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2014 Om du mot alla överdjävulska odds inte har spelat Age of Empires så kan du ju börja där. Tvåan är bäst! Okej ska testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2014 Okej ska testa det Oj... ! Då kan du även testa Empire Earth-serien. Utöver det rekommenderar jag Total War-spelen, de är rätt roliga faktiskt även om spelmekaniken nte riktigt faller i linje med det du efterfrågade. Kolla på lite gameplay och se om den turbaserade management-stilen är något för dig, själva RTS-biten är utan tvekan något för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2014 Okej ska testa det Haha, tvåan finns som HD-remake på steam, inte så farligt dyrt tror jag inte. Kanske kommer på rea nu under vintern med om du har tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2014 Haha, tvåan finns som HD-remake på steam, inte så farligt dyrt tror jag inte. Kanske kommer på rea nu under vintern med om du har tur! Köpte det på steam för typ 6euro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2014 Har börjat lirat fighters igen, och är sugen på nått riktigt jävla bra som får adrenalinet att pumpa sönder. HIT ME UP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2014 Slutade med att jag köpte Total war: Shogun 2. 20 timmar spelade och älskar det! Lirar co-op med en kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 Måste rekommendera wolfenstein the new order. Över förväntan. Riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts