Nik. Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 öh, nått gammalt, typ 1700 tal, typ mot INDIJAAAAAAAAAAAAAAAANERNA kanske... hm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Yaaaaah, åka skidor och frysa röven av sig! Jag är från Norrland. När du har dunjackan framme så solar jag. Fast de där siffrorna stämmer inte, tyvärr. Men tanks- och flygplansnummerna är sanna, vilket är sjukt coolt. Meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Jag är från Norrland. När du har dunjackan framme så solar jag. När helvetet fryser till is drar vi på oss långkalsonger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Vietnam fattar jag inte varför folk vill kriga i Antagligen för att många vill uppleva det romantiserade 60-70talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Kalla kriget. Fattar inte att folk kan sitta och säga att de vill vara med i ett krig. Ni fattar nog inte ens litegrann vad det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Kalla kriget. Fattar inte att folk kan sitta och säga att de vill vara med i ett krig. Ni fattar nog inte ens litegrann vad det handlar om. Om du hade läst vad jag skrev så hade du fattat att det är en hypotetisk fråga, typ som "vilken är din favoritmassmördare?". Det är på skoj med andra ord. Gör om och gör rätt, eller stick istället för att försöka samla moraliska poäng på internet genom att skriva uppenbara saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 WWII, helt klart WWII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Vinterkriget. Why? Simo Hayha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 WWII slåss vid ryssarnas sida och lära sig av deras taktik. Körde genom World at War och när man körde som ryssarna så undrade jag verkligen hur det skulle va att vara en rysk soldat just då när dom är på väg in mot Berlin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Skulle gärna viljat vara med som Pilot för antingen jänkarna eller RAF. Dom stiderna och taktikerna som kom upp, att ens få idén att skicka lågt flygande bombarplan för att släppa en bomb i from av en tunna som senare ska stutsa på vatten ytan för att unvika undervatten nät och träffa ett vattenverk. WWII var ju verkligen starten för modern krigsföring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Fick läsa på tyskan om något "krig" där Österrike gick in i... Schweiz borde det ha varit... och kom efter några dagar tillbaka med en man mer än de hade när de lämnade. Det kriget hade jag velat vara med it. (Det är säkert bara en myt dock.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts