walen Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 själv kör jag med Podbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 podbot e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 podbot e bäst! Har du provat alla olika botar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 17 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 själv har jag testat realbot och nnbot dom är väll ok men har ingen menu som podbot fast det var ett tag sen jag spelade med dom så på dom nya versionerna av botarna kanske det finns en menu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Androidbot var väll först? Fan vad tufft det var, vilken nyhet då det först kom ut! De flesta hade 56k på den tiden också så botar var mer uppskattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Hultenius: Jepp, AndroidBot var först Själv när jag bodde hos min morsa och inte hade internetanslutning, så körde jag med PodBot. Jag läste ett test av olika botar på nån CS sajt, minns tyvärr inte var. Där står att PodBot hade bäst meny, bäst waypoints m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 var kan man ladda ner podbot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 JAg har PLBot d knäcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 19 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 var kan man ladda ner podbot? här tex http://podbot.nuclearbox.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 cs e grymt...det kul med botar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 hade podbot.. kör på internet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Hur får man botar ska man ladda ner var isåfall men var ska man lägga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Hur får man botar ska man ladda ner var isåfall men var ska man lägga dom. I sierra/halflife/CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts