MiRRe Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Hejsan hoppsan. Jo det är så här att jag bestämt mig för att köpa en kraftigare laptop och denna har jag hittat: http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=20-20-20 och tycker själv den verkar bra och sådär. Men jag vill gärna kunna spela lite på den, lite kraftigare spel också inte bara spel som kom för 10 år sen ja ni förstår Utan dagens spel också. Så är den tillräckligt bra för det eller finns det någon annan given man ska titta på ? Pris? Ja runt 10-12 000:- är inga problem, mer än så, njaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Du kan få en "spel-laptop" för 8-9 tusen. Själv sitter jag på detta just nu och jag spelar spel helt ok på den. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=313178 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Vad är det för spel du vill spela? Bärbar och moderna spel går inte ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Vad är det för spel du vill spela? Bärbar och moderna spel går inte ihop. Typ sims 3 kanske lite andra nya, men sitter och funderar på om man ska satsa på en stationär istället, men där har jag svårt att hitta en bra för jag kan inte bygga själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Typ sims 3 kanske lite andra nya, men sitter och funderar på om man ska satsa på en stationär istället, men där har jag svårt att hitta en bra för jag kan inte bygga själv Om du inte har behov av en bärbar och vill spela så är stationär det enda valet. Byggandet är inget problem, det sköter t.ex. Inet.se åt dig för 795 kr extra. Nämn budget och vad som ska ingå förutom det interna så kastar jag ihop något så det bara swooshar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Om du inte har behov av en bärbar och vill spela så är stationär det enda valet. Byggandet är inget problem, det sköter t.ex. Inet.se åt dig för 795 kr extra. Nämn budget och vad som ska ingå förutom det interna så kastar jag ihop något så det bara swooshar. Visst du kan få göra ett försök iofs Men då måste jag tänka på att jag behöver skärm, tangetbord etc, ingen skrivare dock. budget max 13 000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Visst du kan få göra ett försök iofs Men då måste jag tänka på att jag behöver skärm, tangetbord etc, ingen skrivare dock. budget max 13 000:- As you wish! http://pici.se/thumbs/t_MadFyroIh.gif Senaste plattformen. Överdrivet för dina behov? Japp, alltså håller den länge. Glömde jag lägga till operativsystem? Japp. Jämförbart med bärbar dator i samma prisklass? Nej, en bärbar med liknande prestanda skulle kosta långt över 30 000 kr. För alla intresserade kan jag nämna att jag har pratat med MiRRe på Messenger om hennes önskningar och behov innan denna post. Bärbar står högst upp på listan, men stationär är ändå lite intressant kan vi sammanfatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Tack så mycket Curly men jag köpte faktiskt laptopen idag och fyfan vad glad jag är att jag gjorde det Jag total älskar den och den känns väldigt rätt för mig måste jag säga. Inte fel med Full-HD skärm heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts