SimonJ Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Hejsan! Jag ska spela in ett klipp från internet med hjälp av programmet CamStudio, klippet är cirka 8 minuter långt och att spela in det går hur bra som helst, men när jag skrivit in filnamnet och ska spara filen som jag spelat in kommer flera rutor upp: "Unable To Load Video File" och att filen inte hittas och kan därför inte sparas eller något liknande, vad är felet? Kan man inte spela in i 8 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Ta en bild av hela felmeddelandet om du orkar. Blir lättare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 (redigerad) Ta en bild av hela felmeddelandet om du orkar. Blir lättare då Okej, här kommer bilder: http://pici.se/pictures/qKlORQOSP.jpg Och om jag trycker på "OK" så kommer den här rutan upp: http://pici.se/pictures/xcpxHmPZk.jpg Redigerad 8 september, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Du får upp rutorna när du ska spara? För båda två antyder att du vill öppna filen son inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Du får upp rutorna när du ska spara? För båda två antyder att du vill öppna filen son inte finns. Japp, jag får upp båda när jag trycker på "Spara". Men eftersom jag har spelat in allt måste det ju finnas en fil, vid kortare inspelningar är det aldrig några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Längden ska inte ha någon betydelse, jag har själv spelat in 20-minuters klipp förr i tiden på webcamshower for teh lulz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Längden ska inte ha någon betydelse, jag har själv spelat in 20-minuters klipp förr i tiden på webcamshower for teh lulz. Så...vad kan vara problemet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts