Crusader Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 (redigerad) Ett nytt MMO på G hos Norska Funcom (Age of Conan, Anarchy Online, The Longest Journey, Dreamfall). Ett skillbaserat spel utan levelsystem för att underlätta för nya spelare att kunna komma in och inte genast hamna i stort underläge. Stridsystemet ska vara mer avancerat än i vanliga MMO spel och kommer kräva mer uppmärksamhet. Ni minns kanske den skitsnygga trailern som kom i April? Nu har det kommit en ny: CGI 1 CGI 2 Bara mellansekvenser ännu men det fångar ens intresse iallafall. De har ännu inte släppt färdiga screens från spelet eftersom de känner att grafiken ännu inte är riktigt klar. Redigerad 8 september, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Samma länk på båda. Snyggt, men säger inget om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Samma länk på båda. Fixat. Nej, det säger ju inte för mycket om spelet precis. Bara precis att det handlar om en hemlig magisk värld innom vår egen som innehåller mörka monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Kommer man bara spela som dom "vanliga" människorna eller som monster också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Vad jag förstått så är alla monster NPCer så bara människor skulle jag tro. Men vanliga och vanlig, de låser upp olika skills vilka många är övernaturliga krafter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Någon annan som testat TSW? Förvånansvärt bra, jäkligt synd med subscription bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Har läst lite om spelet av och till, mest intresserad eftersom jag gillar Funcom och konceptet i sig. Tycker dock det ser riktigt dåligt ut gameplaymässigt, utav de klipp jag sett. Hade hellre sett en uppföljare på Dreamfall, som slutade i en jäkla cliffhanger. Visste i övrigt inte att det TSW har släppts nu! Var det nyligen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts