general_1337 Skrivet 7 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 tjo tänkte på en sak idag då jag satt och lira end of the line uppdraget , när SA hade nykomme ut fick jag höra av nån kompis att man kan krascha bron ovanför grove street för att cjs farsa hade kört ner där , sen tänkte jag att tenpenny kanske är hans farsa ? han är ju faktiskt ganska lik honom och skulle ge en cool story om de var så vad tror ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Nja, Kanske inte så troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Intressant teori, men man fick aldrig några som helst tecken på att det skulle vara så när man spelade spelet. Dessutom skulle väl CJ känna igen sin egen farsa? Nu minns jag inte om farsan nånsin fanns i hushållet under hans uppväxt men mamman gjorde ju åtminstone det. Och vilka motiv skulle Tenpenny ha för att bete sig så svinigt mot CJ och Sweet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 (redigerad) Tenpenny är väll inte så gammal.. fick han barn som 12 åring?? Redigerad 10 september, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Mjo, Tenpenny ser inte direkt ung ut.. Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Tenpenny kanske inte visste att han var CJs pappa.. Det hade varit en väldigt kul story om vi fick reda på det i en uppföljare till SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Tenpenny kanske inte visste att han var CJs pappa.. Det hade varit en väldigt kul story om vi fick reda på det i en uppföljare till SA Jo, Har alltid drömt om en uppföjare där vi säger Maffian slår ihop sig med Vietnameserna och sedan slutligen något random gäng som i början '' Mördar någon vi kan säga Ceasar, och att sedan måste cj ut igen och fightas igen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skoric60 Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Tenpenny kanske inte visste att han var CJs pappa.. Det hade varit en väldigt kul story om vi fick reda på det i en uppföljare till SA det skulle nog vara tråkigt med en uppföljare med tanke på att ryder och big smoke är döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts