V1klund93 Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Möjligt att det finns liknande trådar om man söker men jag pallar verkligen inte det..! Håller på att bli galen... vet inte hur länge jag försökt få igång multiplayer... fattar verkligen inte hur man gör! :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 (redigerad) Du tar upp telefonen och väljer multiplayer. Vad är problemet? Redigerad 5 september, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 6 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 "You must be connected to Games for Windows - LIVE to access multiplayer" är problemet. Har verkligen försökt göra "link gamertag" men det funkar inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 (redigerad) Om du har spelet ner laddat sen crackat det då kan du glömma Online spelet och om det nu är det så läs regel §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Redigerad 6 september, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 6 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Självklart har jag köpt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 (redigerad) Om du har spelet ner laddat sen crackat det då kan du glömma Online spelet och om det nu är det så läs regel §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Fyfan! Bara för att han inte kan starta spelet PGA Windows Live så har inte köpt spelet? Det är som om jag skulle klaga på att jag inte kan starta ett spel från Steam bara för deras server är nere och du säger att jag måste köpa spelet!!! Tänk lite Redigerad 6 september, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts