caerdydd Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 (redigerad) Hi, Could anybody help me out, I am looking for GTA Sweden Beta 3 but none of the torrents are seeding. Could anybody send me it/send me a link for it? Thankyou ---------- Behaga förlåta min dålig translation. Please kunde någon sända jag GTASWE Beta 3? Den torrents har stoppat seeding. Many tack själv Redigerad 5 september, 2009 av caerdydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 Behaga förlåta min dålig translation. Please kunde någon sända jag GTASWE Beta 3? Den torrents har stoppat seeding. Many tack själv Borde man låsa? Låter bli tills vidare, ifall nån har behaga förlåta dålig translation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 (redigerad) We're not allowed to discuss illegal downloading here mate, sorry. Eller vänta nu här, vad är egentligen GTASWE Beta 3? Är det fritt att tanka? Redigerad 8 september, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
caerdydd Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 We're not allowed to discuss illegal downloading here mate, sorry. Eller vänta nu här, vad är egentligen GTASWE Beta 3? Är det fritt att tanka? I apologise i was not aware it is an illegal download. I thought it was a mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 (redigerad) We're not allowed to discuss illegal downloading here mate, sorry. Eller vänta nu här, vad är egentligen GTASWE Beta 3? Är det fritt att tanka? Nope, det var en gratis mod. Eller en beta iallafall I apologise i was not aware it is an illegal download. I thought it was a mod. Its not illeagal. But I think they abandoned the project because of Gta IV and that their own site WAS the only way to get it. And by that a mean A LOOONG time ago.. Redigerad 8 september, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
caerdydd Skrivet 8 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Its not illeagal. But I think they abandoned the project because of Gta IV and that their own site WAS the only way to get it. And by that a mean A LOOONG time ago.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts