Tux Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Vilket program använder ni när ni ska bränna ner mp3 filer på skivor? Letar nämligen efter ett program som kan göra jobbet smidigt och snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Itunes, om de nu är det ultimata vette fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Nero, men jag vet inte version. Nio punkt nånting? Huvudportalen för bränning är iaf Nero Startsmart, som är en väldigt enkel och ändå inte begränsad GUI. Snabbt, smidigt och mycket egna alternativ om man så önskar. Individuella pausintron på skivspåret, till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Jag använder mig av WMP. Kanske inte världens bästa men det är otroligt smidigt och enkelt enligt mig. Har dock inget annat att jämföra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 http://infrarecorder.org/ Bättre och snabbare än Nero, samtidigt som det inte tar någon plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Active Iso Burner samt Active DVD Eraser. Har bara några få skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 http://infrarecorder.org/ Bättre och snabbare än Nero, samtidigt som det inte tar någon plats. Vad väljer man om man ska bränna mp3s då? Musik CD eller Data CD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 När jag bara ska bränna ner mp3or använder jag windows inbyggda bränningsalternativ. När jag ska bränna mp3or som musikfiler och alltså göra en vanlig skiva använder jag mig av WMP. Ber om ursäkt för felstavningar osv men vaknade nyss . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Vad väljer man om man ska bränna mp3s då? Musik CD eller Data CD? Är inte det självförklarande? MusikCD mäts i tid (70min), DataCD mäts i data (700mb), vad mäter du .mp3 i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 InfraRecorder går det att bränna filmer med det programmet med eller bara musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 InfraRecorder går det att bränna filmer med det programmet med eller bara musik? Tänk dig Nero, med allt vad det innebär. Tänk dig sen ett Nero som bränner saker snabbare. Sist men inte minst så tar det typ en tiondel av utrymmet som Nero gör. Då har du Infra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Tänk dig Nero, med allt vad det innebär. Tänk dig sen ett Nero som bränner saker snabbare. Sist men inte minst så tar det typ en tiondel av utrymmet som Nero gör. Då har du Infra. Ah thanks blir att testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts